Az Android készülékek több mint felén már Jelly Bean fut
Eddig a 2.3 Gingerbread volt a legelterjedtebb Android verzió, azonban most fordult a kocka: a Jelly Bean átvette a vezetést.
A legújabb készülékek már Jelly Bean operációs rendszerrel jelennek meg, és egyre többen frissítik készüléküket az újabb verzióra (amelyik készülék esetében ez a lehetőség adott). Az Android felhasználók többségének készülékén már a Jelly Bean operációs rendszer valamely változata fut.
Néhány hónapja a Gingerbread még vezette a listát, azonban a Jelly Bean szépen előretört, olyannyira, hogy a 4.1-es verzió használati aránya is már több (27,3%), mint a Ginherbread verzióké együttvéve (26,3%).
A harmadik helyen az Ice Cream Sandwich áll 198,%-kal, majd a 4.2 Jelly Bean követi 12,5%-kal. A Froyo és a Homeycomb olyannnyira sikertelen verziók, hogy még a jelenlegi legfrisebb (a KitKat még csak most jelent meg) verzió, a 4.3-as is lekörözi őket (lásd az ábrán).
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- A Jelly Bean leelőzte a Gingerbreadet
- Még mindig a Gingerbread vezet
- Jelly Bean frissítés az LG Optimus 4X HD és Optimus L7 okostelefonokra is
- Leáldozóban a Gingerbread csillaga
- A HP első Android alapú táblagépe: Slate 7 [Videó]
- Áprilisban érkezik kontinensünkre a Panasonic Eluga
- Borsos árat kapott a Samsung S6500 Galaxy Mini 2
- Sony Xperia sola: floating touch navigációval és minden földi jóval
- Androidos strapamobil a Caterpillartól – CAT B10
- QWERTY gombsorral érkezik a legújabb T-Mobile myTouch
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.