Ügyfeleik és munkatársaik idejét is pazarolják a vállalatok?

Forgalomoptimalizálás útmutató vállalatoknak

forrás: Prím Online, 2013. december 4. 14:38

Tízből kilenc vállalat küzd hálózati problémákkal, pedig a belső használatú és ügyfélalkalmazások fennakadásainak jó része könnyedén megoldható lenne forgalomoptimalizálással – derült ki a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. nemrég kiadott tanulmányából. Az ingyenesen letölthető elemzésből azt is megtudhatjuk, kiknek érdemes beruházni a forgalomoptimalizálásba, és mekkora ráfordítást jelent mindez egy cégnek.

A felhő alapú megoldások és vállalatirányítási rendszerek terjedéséből adódóan egyre több belső használatú és ügyfélalkalmazás működése függ a meglévő sávszélességtől és annak megfelelő elosztásától. „Tapasztalataink szerint tízből kilenc vállalat esetében jelentkeznek a nem megfelelő hálózati beállítások miatt teljesítményingadozások, de sok esetben nem fektetnek kellő hangsúlyt a problémára, vagy rögtön nagyobb sávszélesség vásárlása mellett döntenek, pedig valójában forgalomoptimalizálásra lenne szükségük” – magyarázta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. ügyvezetője. Azoknál a nagyvállalatoknál pedig, ahol az egymástól földrajzilag távol eső telephelyek közti hatékony kommunikációt is meg kell oldani, csak a forgalomoptimalizálás segíthet. Elsősorban a bankszektor az, ahol a fiókok közti kommunikáció és az ügyfelek zavartalan online ügyintézése érdekében szinte minden esetben szükség van ilyen megoldásra. Emellett jellemzően érintettek azok a cégek is, akik ügyfélkapcsolati rendszereket – például call és kontakt centert – használnak, és biztosítaniuk kell az ezeken zajló forgalom zavartalan működését. „Ezért is készítettük el ezt a tanulmányt, hogy segítsünk felismerni a hálózatoptimalizálási problémák tüneteit, szemügyre véve a jelenlegi megoldások erősségeit és hiányosságait” – tette hozzá ifj. Karászi József.

Az alkalmazottak közérzetét is javítja a forgalomoptimalizálás

„Az olyan vállalatok esetében, ahol az ügyfélkezelés komoly sávszélességet igényel, és a rossz beállítások miatt nem megfelelő az ügyfélkiszolgálás minősége, a forgalomoptimalizálás elsősorban nem pénzbeli, hanem belső hangulati és ügyfél-elégedettségi előnyökkel jár – emelte ki a NET’54 ügyvezetője. – A hálózatoptimalizálás által ugyanis növeljük a felhasználói élményt, mind az alkalmazottak, mind az ügyfelek részéről. Ezáltal megszűnnek a szervezeten belül a túl nagy forgalom okozta torlódások, így ugyanannyi idő alatt sokkal több feladatot tudnak ellátni a munkatársak. Tehát egy egyszeri beruházásért cserébe hosszú távon sokkal költséghatékonyabban tud működni a szervezet.”
Ezen túl a beépített jelző funkciónak köszönhetően a forgalomoptimalizálás segít kivédeni a jövőbeni vírustámadásokat is, mivel a meglévő forgalomtérképnek köszönhetően minden szokatlan eltérés jelzésértékű az IT munkatársak számára.

Sosem ront, csak javít

„A bevezetés során fel szokott merülni a kérdés, hogy mi történik, ha a forgalom optimalizálását végző eszköz nem kap áramot, esetleg elromlik. Bár ez utóbbira még nem volt példa, az általunk alkalmazott Allot megoldásban egy különleges fejlesztés biztosítja a rendszer kiiktatását abban az esetben, ha a hardveres megoldás nem képes ellátni a feladatát” – mondta ifj. Karászi József.
A beépített „pass through” funkcionalitás garantálja, hogy a legkomolyabb meghibásodás esetén is akadálytalanul átfolyhasson a forgalom a berendezésen – mint egy egyszerű kábelen. A hiba persze senki számára nem marad észrevétlen, hiszen újra megjelennek az optimalizálást megelőző teljesítményingadozások.

Az ingyenes tanulmány az alábbi linkről tölthető le:
http://www.net54.hu
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja

Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.

2024. május 16. 14:43

Így működnek majd a távfelügyelt boltok

A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.

2024. május 16. 13:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38