Az interneten is lehet csatlakozni az önkéntes mesedoktorok programhoz
Az interneten keresztül is lehet csatlakozni a mesedoktorok jótékonysági programhoz: bárki megoszthatja kedvenc meséjét a világhálón egy rövid videóban, amellyel a beteg gyerekek hétköznapjait teheti vidámabbá.
Az elmúlt négy hónap során több mint 3800 önkéntes "mesedoktor" kapcsolódott a programhoz és látogatott el kórházakba, hogy mesét olvasson a betegeknek. A webes meseolvasás révén a történetek nemcsak több gyermekhez érhetnek el, de a betegek bármikor, akár többször is meg tudják nézni azokat, valamint olyan időszakokban is élvezhetik a történetek erejét, amikor nincs náluk látogató, vagy a kórházakban épp látogatási tilalom van. A kezdeményezéshez csatlakozó 20 kórháznak a mesenézéshez szükséges számítógépet a pénzintézet, az internetkapcsolatot a Magyar Telekom biztosítja. A program részletes leírása, a videókészítéssel és beküldéssel kapcsolatos tudnivalók a www.khgyogyvarazs.hu oldalon találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonozni tudnak, cipőfűzőt kötni nem
- Új irányelveket tettek közzé a gyerekek médiahasználatáról
- Létrejött a Szalay Annamária Média Alapítvány
- Még lehet jelentkezni a netes gyermekbarát tartalmak közötti versenyre
- Több ezer gyereket oktattak a biztonságosabb internethasználatra
- Előadások a média és az internet veszélyeiről és azok kiküszöböléséről
- Óvodások kommunikációs eszközhasználatát vizsgáló dolgozatot díjazott a Magyar Telekom
- Elutasítja a brit tervet az internetes tartalmak szűrésére az EBESZ illetékese
- A britek törvényben korlátoznák gyerekekkel kapcsolatos tiltott tartalmak elérését
- Megkezdődött a netes gyermekbarát tartalmak közötti verseny
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.