Jót tett a Facebooknak az új like-dizájn

Czipperer Dia, 2013. december 18. 11:08

A Facebook nemrég  átkozmetikázta a „like” és „share” gombokat, amely úgy tűnik, sikeres próbálkozás volt. Nemzetközi szinten nőtt a kattintások száma.

A Mashable jelentette be, hogy a Facebook dizájnátalakítása sikeres volt. A lépés óta 5%-kal nőt a kattintások száma a like és share gombokra. Ezek az opciók több mint 7,5 millió weboldalon jelen vannak, és az internetfelhasználók naponta körülbelül 22 milliószor találkoznak velük.

 

Bár a Facebook nem közölt hivatalos számokat a kattintásokról, de lebontotta ezeket az egyes földrajzi területek szerint. Meglepő módon nem az USA vezet ezen a téren, sőt éppen ellenkezőleg. Az aktivitások nagy része, 80%-a az Egyesült Államokon és Kanadán kívül történik.

 

A legtöbb kattintás az ázsiai Csendes-óceáni térségből és Nyugat-Európából érkezik, mindkét térségben 21%-os az elköteleződés. Az USA-ban 20%, Kelet-Közép-Európában pedig 18%. A Közel-Keleten és Afrikában kevésbé népszerű a like és share funkció: míg utóbbiban mindössze 3%, addig az előbbi esetén csak 2% az vide jutó kedvelések éls megosztások száma.

 

Forrás: Mashable.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14