Automatizált közüzemi fogyasztási adatfogadó rendszert fejleszt a Nextent Zrt.
Automatizált közüzemi fogyasztási adatokat fogadó rendszert fejleszt a Nextent Informatika Zrt., az egy éve indult programot az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Unió 90,7 millió forinttal támogatja.
A Nextent közleménye szerint 2014-ben tervezik a rendszer piaci bevezetését, jelenleg több közüzemi szolgáltatóval tárgyalnak. A technológia más területen is használható, minden olyan szolgáltatónál, amelyiknek az ügyfelek adatairól folyamatos információra van szüksége. A megoldással a cég a nemzetközi piacon is meg szeretne jelenni. A k+f projekt a cég miskolci térségben található innovációs központjában valósul meg, a Nextent az Észak-Magyarországi Informatikai Klaszter egyik tagja.
A Nextent Informatika Zrt. több mint 50 dolgozót foglalkoztat, árbevétele a cégadatok szerint 2011-ben meghaladta az 1,4 milliárd forintot, míg 2012-ben 579,6 millió forint volt. A cég tájékoztatása szerint a 2011-es kiugróan magas árbevételnek számít, az egyetlen fővállalkozói projektnek köszönhető. A Nextent szerint az árbevétele 2013-ban az előzetes adatok alapján meghaladta a 2012-est.
Kapcsolódó cikkek
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Táblagépekre, mobiltelefonokra volt a legtöbb fogyasztói panasz decemberben
- Szolgáltatókhoz és gyártókhoz ragaszkodnak a magyar mobiltulajdonosok
- Elindult a Samsung „Launching people” kampánya
- Nextent – elkészült a vulgaritást érzékelő motor
- A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok
- Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
- A feszült ügyfélszolgálati beszélgetés a múltté: itt van a Nextent érzelemfelismerő szoftvere
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- A nők aktívabb okostelefonhasználók
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.