Nextent kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Nextent

Big Data Universe 3.0
A Big Data szakmai hívei, illetve az érdeklődők idén is az immár hagyománnyá vált Big Data Universe Konferencián gyűltek össze, amelyre 2018. május 17-én került sor a budapesti Akvárium Klubban.

Egyedi elemző megoldással segíti a Magyar Vízilabda Válogatottak munkáját a Vodafone és a Nextent
A Vodafone és az MVLSZ együttműködése eredményeként jött létre az az egyedi üzleti intelligencia alapú vízilabda elemző megoldás, ami segíti a magyar vízilabda-válogatottak felkészülését és támogatja az utóelemzői munkálatokat.

Mit rejtenek a bevásárlási szokások adatai?
November 15-én lezárult a Nextent Informatika Zrt. és a Budapest Data Projects Meetup közösség által közösen szervezett CETLI adatelemző verseny. A verseny a http://datapallet.io oldalon került lebonyolításra, a Nextent adatdonorként és támogatóként vett részt a lebonyolításban. A két hónapig tartó verseny során a 20 regisztrált csapattól összesen több mint 400 feladatmegoldás érkezett.

Big Data Universe Konferencia
2016. május 19-én Budapesten az Akvárium Klubban került megrendezésre hazánk első ingyenes Big Data konferenciája, a Big Data Universe.

Sikeres exit után portfolióbővítés a Nextentnél
Két évvel a nemzetközi piacra lépés és az amerikai-magyar leányvállalat megalapítása után sikeresen cserélt gazdát a RankMiner hangalapú üzleti előrejelző szoftver. A Nextent Informatika Zrt. csapata a sikeres exit tapasztalataival és portfolióbővítéssel erősít a hazai piacon.

Intelligens fogyasztásbejelentő rendszer közműcégeknek
A Nextent Informatika Zrt. által kifejlesztett intelligens rendszer segítségével a közüzemi szolgáltatók teljesen automatizálhatják a mérőóra-állás bejelentéseket. A fejlesztés során egy több tízezer ügyféllel rendelkező közmű vállalattal közösen tesztelték a rendszert, azon belül is elsősorban a beszédfelismerő modul hatékonyságát.

Automatizált közüzemi fogyasztási adatfogadó rendszert fejleszt a Nextent Zrt.
Automatizált közüzemi fogyasztási adatokat fogadó rendszert fejleszt a Nextent Informatika Zrt., az egy éve indult programot az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Unió 90,7 millió forinttal támogatja.

Nextent – elkészült a vulgaritást érzékelő motor
A Nextent Informatika Zrt. Vulfi elnevezésű projektje keretében készült el az a motor, amely azonosítja a kommunikációs stílust, és érzékeli a trágárságot. A kutatást az Európai Unió finanszírozta, a vállalat pedig már saját temékébe be is építette.

A feszült ügyfélszolgálati beszélgetés a múltté: itt van a Nextent érzelemfelismerő szoftvere
Elkészült és május közepétől az ügyfelek számára is elérhető a Nextent Informatika Zrt. Emonline nevű, nyelv-független érzelemfelismerő szoftvere. A fejlesztésnek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető bármikor be tud avatkozni egy telefonbeszélgetésbe még mielőtt az nem kívánatos irányt venne.

Telefonbeszélgetés-rendszerező program a Nextent-től
A Nextent fejlesztői egy újabb innovatív megoldással állnak elő az ügyfélszolgálati beszélgetések elemzése terén. A nagy telefonos ügyfélforgalmat bonyolító szolgáltató, valamint kereskedő cégek számára készül a nyelv-független, valós idejű telefonbeszélgetés rendszerező program, a CLICLA.
Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
A 2011 novemberében bevezetett Voice Miner nevű érzelem- és beszédfelismerő rendszer kimagasló eredménnyel teljesített az elmúlt fél évben. Az eddigi több mint 3 millió rögzített beszélgetés a vártnál lényegesen több információt biztosít az ügyfélszolgálati vezetők számára.

Hangalapú üzleti előrejelző szoftverrel lép világpiacra a Nextent
A Rank Miner nevű szoftver az emberi hang elemzésével képes megállapítani bizonyos üzleti események valószínűségét, majd ebből rangsort felállítani. A rendszer segítségével többek között előre jelezhető a szerződésbontási szándék, felismerhetőek az értékesítési lehetőségek, megállapítható a fizetési szándék, vagy éppen kiszűrhetők a biztosítási csalók.
Automatizált közüzemi fogyasztási adat fogadó rendszert fejleszt a Nextent Zrt.
A Nextent Informatika Zrt. intelligens, mesterséges intelligencián alapuló automatizált közüzemi fogyasztási adatot fogadó rendszer prototípusát fejleszti egy, az Európai Unió által finanszírozott kutatási program keretében. A projekt fő célkitűzése egy olyan innovatív megoldás létrehozása, amelynek segítségével a mérőóra-állás bejelentés a szolgáltató részéről teljes mértékben automatizálhatóvá váljon.
Trágárságszűrő rendszert fejleszt a Nextent
A Nextent Informatika Zrt. intelligens, mesterséges intelligencián alapuló trágárságszűrő, protokoll-ellenőrző és stíluselemző rendszer prototípusát fejleszti egy, az Európai Unió által finanszírozott kutatási program keretében.
Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
Az Emonline elnevezésű szoftver-fejlesztés olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, mely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.
Mesterséges intelligencián alapuló értékesítéstámogató rendszer
A Nextent Zrt. által fejlesztett nemzetközi kutatási viszonylatban is újdonságnak számító innováció lehetővé teszi a korábban bizonytalan, de potenciális ügyfelek megnyerését, illetve a telefonos értékesítőapparátus hatékonyságának növelését.

Nextent: új stratégiai igazgató
2010. október elejétől dr. Bodnár Zsigmond (49) tölti be a Nextent Informatika Zrt. stratégiai igazgatói posztját.
Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
A CRM rendszerek hatékonyságának növelésére kifejlesztett VoiceMiner érzelem- és beszédfelismerő technológia és a SoliDLog hangrögzítő rendszer integrációjának célja ideális minőségű és formátumú hanganyagforrás biztosítása a hangbányászati szoftver számára.

Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere
A Nextent Informatika Zrt. világviszonylatban is egyedülálló technológiákon alapuló érzelem- és beszédfelismerő hangbányászati rendszerrel jelent meg szeptemberben a hazai piacon. A magyar fejlesztésű Voice Minerrel a vállalat a CRM rendszerek hatékonyságát kívánja növelni azáltal, hogy az ügyfél és az ügyintéző közötti kommunikációt a létező technológiáktól eltérően emocionális és protokolláris oldalról is elemzi. A Nextent fejlesztése azért is kiemelkedő a hazai piacon, mert kifejezetten a magyar nyelvre koncentrál.

Innovációs díj érzelem- és beszédfelismerő termékért
Újabb díjjal gazdagította elismeréseinek palettáját a Nextent Informatikai Zrt. Az Oracle Hungary "A leginnovatívabb partner" címmel tüntette ki a céget, egyedülálló érzelem- és beszédfelismerő Voice Miner termékéért.
Cikkgyűjtő
További híreink
„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez
Történt már veled olyan, hogy a számítógéped vagy okostelefonod képernyőjén váratlan felugró ablakok jelentek meg, amelyek arra figyelmeztettek, hogy egy vírus megtámadta az eszközödet? Ha igen, akkor valószínűleg scareware-rel, azaz félelemkeltő programmal találkoztál, ami egy igen gyakori átverés. A félelem hatékony fegyver, és a hackerek tudják, hogyan győzzék meg az embereket, hogy azonnali és meggondolatlan lépéseket tegyenek. Hidegvér és megfelelő tudás – az ESET kiberbiztonsági szakértői szerinte erre van szükség, hogy ne ijedjünk meg a csalók megfélemlítő taktikáitól.
Történelmi magyar siker a Holdon
A Puli Space Vízszimatolója (Puli Lunar Water Snooper, PLWS) az első magyar műszer, amely eljutott a Hold felszínére, és mintegy 38 percen át szolgáltatott adatokat. Az Intuitive Machines második holdi küldetésén („IM-2”) az Athena holdszonda leszálláskor oldalra dőlt, így csupán 12 órán keresztül működött, ami lehetetlenné tette a további mérések elvégzését, de ennek ellenére a Puli történelmet írt. A Szimatoló memóriájában a Puli Kis Lépés Klub támogatói is helyet kaptak, akiknek neve a Holdra került.