Nextent kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Nextent
Big Data Universe 3.0
A Big Data szakmai hívei, illetve az érdeklődők idén is az immár hagyománnyá vált Big Data Universe Konferencián gyűltek össze, amelyre 2018. május 17-én került sor a budapesti Akvárium Klubban.
Egyedi elemző megoldással segíti a Magyar Vízilabda Válogatottak munkáját a Vodafone és a Nextent
A Vodafone és az MVLSZ együttműködése eredményeként jött létre az az egyedi üzleti intelligencia alapú vízilabda elemző megoldás, ami segíti a magyar vízilabda-válogatottak felkészülését és támogatja az utóelemzői munkálatokat.
Mit rejtenek a bevásárlási szokások adatai?
November 15-én lezárult a Nextent Informatika Zrt. és a Budapest Data Projects Meetup közösség által közösen szervezett CETLI adatelemző verseny. A verseny a http://datapallet.io oldalon került lebonyolításra, a Nextent adatdonorként és támogatóként vett részt a lebonyolításban. A két hónapig tartó verseny során a 20 regisztrált csapattól összesen több mint 400 feladatmegoldás érkezett.
Big Data Universe Konferencia
2016. május 19-én Budapesten az Akvárium Klubban került megrendezésre hazánk első ingyenes Big Data konferenciája, a Big Data Universe.
Sikeres exit után portfolióbővítés a Nextentnél
Két évvel a nemzetközi piacra lépés és az amerikai-magyar leányvállalat megalapítása után sikeresen cserélt gazdát a RankMiner hangalapú üzleti előrejelző szoftver. A Nextent Informatika Zrt. csapata a sikeres exit tapasztalataival és portfolióbővítéssel erősít a hazai piacon.
Intelligens fogyasztásbejelentő rendszer közműcégeknek
A Nextent Informatika Zrt. által kifejlesztett intelligens rendszer segítségével a közüzemi szolgáltatók teljesen automatizálhatják a mérőóra-állás bejelentéseket. A fejlesztés során egy több tízezer ügyféllel rendelkező közmű vállalattal közösen tesztelték a rendszert, azon belül is elsősorban a beszédfelismerő modul hatékonyságát.
Automatizált közüzemi fogyasztási adatfogadó rendszert fejleszt a Nextent Zrt.
Automatizált közüzemi fogyasztási adatokat fogadó rendszert fejleszt a Nextent Informatika Zrt., az egy éve indult programot az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Unió 90,7 millió forinttal támogatja.
Nextent – elkészült a vulgaritást érzékelő motor
A Nextent Informatika Zrt. Vulfi elnevezésű projektje keretében készült el az a motor, amely azonosítja a kommunikációs stílust, és érzékeli a trágárságot. A kutatást az Európai Unió finanszírozta, a vállalat pedig már saját temékébe be is építette.
A feszült ügyfélszolgálati beszélgetés a múltté: itt van a Nextent érzelemfelismerő szoftvere
Elkészült és május közepétől az ügyfelek számára is elérhető a Nextent Informatika Zrt. Emonline nevű, nyelv-független érzelemfelismerő szoftvere. A fejlesztésnek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető bármikor be tud avatkozni egy telefonbeszélgetésbe még mielőtt az nem kívánatos irányt venne.
Telefonbeszélgetés-rendszerező program a Nextent-től
A Nextent fejlesztői egy újabb innovatív megoldással állnak elő az ügyfélszolgálati beszélgetések elemzése terén. A nagy telefonos ügyfélforgalmat bonyolító szolgáltató, valamint kereskedő cégek számára készül a nyelv-független, valós idejű telefonbeszélgetés rendszerező program, a CLICLA.
Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
A 2011 novemberében bevezetett Voice Miner nevű érzelem- és beszédfelismerő rendszer kimagasló eredménnyel teljesített az elmúlt fél évben. Az eddigi több mint 3 millió rögzített beszélgetés a vártnál lényegesen több információt biztosít az ügyfélszolgálati vezetők számára.
Hangalapú üzleti előrejelző szoftverrel lép világpiacra a Nextent
A Rank Miner nevű szoftver az emberi hang elemzésével képes megállapítani bizonyos üzleti események valószínűségét, majd ebből rangsort felállítani. A rendszer segítségével többek között előre jelezhető a szerződésbontási szándék, felismerhetőek az értékesítési lehetőségek, megállapítható a fizetési szándék, vagy éppen kiszűrhetők a biztosítási csalók.
Automatizált közüzemi fogyasztási adat fogadó rendszert fejleszt a Nextent Zrt.
A Nextent Informatika Zrt. intelligens, mesterséges intelligencián alapuló automatizált közüzemi fogyasztási adatot fogadó rendszer prototípusát fejleszti egy, az Európai Unió által finanszírozott kutatási program keretében. A projekt fő célkitűzése egy olyan innovatív megoldás létrehozása, amelynek segítségével a mérőóra-állás bejelentés a szolgáltató részéről teljes mértékben automatizálhatóvá váljon.
Trágárságszűrő rendszert fejleszt a Nextent
A Nextent Informatika Zrt. intelligens, mesterséges intelligencián alapuló trágárságszűrő, protokoll-ellenőrző és stíluselemző rendszer prototípusát fejleszti egy, az Európai Unió által finanszírozott kutatási program keretében.
Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
Az Emonline elnevezésű szoftver-fejlesztés olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, mely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.
Mesterséges intelligencián alapuló értékesítéstámogató rendszer
A Nextent Zrt. által fejlesztett nemzetközi kutatási viszonylatban is újdonságnak számító innováció lehetővé teszi a korábban bizonytalan, de potenciális ügyfelek megnyerését, illetve a telefonos értékesítőapparátus hatékonyságának növelését.
Nextent: új stratégiai igazgató
2010. október elejétől dr. Bodnár Zsigmond (49) tölti be a Nextent Informatika Zrt. stratégiai igazgatói posztját.
Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
A CRM rendszerek hatékonyságának növelésére kifejlesztett VoiceMiner érzelem- és beszédfelismerő technológia és a SoliDLog hangrögzítő rendszer integrációjának célja ideális minőségű és formátumú hanganyagforrás biztosítása a hangbányászati szoftver számára.
Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere
A Nextent Informatika Zrt. világviszonylatban is egyedülálló technológiákon alapuló érzelem- és beszédfelismerő hangbányászati rendszerrel jelent meg szeptemberben a hazai piacon. A magyar fejlesztésű Voice Minerrel a vállalat a CRM rendszerek hatékonyságát kívánja növelni azáltal, hogy az ügyfél és az ügyintéző közötti kommunikációt a létező technológiáktól eltérően emocionális és protokolláris oldalról is elemzi. A Nextent fejlesztése azért is kiemelkedő a hazai piacon, mert kifejezetten a magyar nyelvre koncentrál.
Innovációs díj érzelem- és beszédfelismerő termékért
Újabb díjjal gazdagította elismeréseinek palettáját a Nextent Informatikai Zrt. Az Oracle Hungary "A leginnovatívabb partner" címmel tüntette ki a céget, egyedülálló érzelem- és beszédfelismerő Voice Miner termékéért.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!