Kilép a nemzetközi piacra a Noreg kártyamenedzsment megoldása
A Noreg MARGARÉTA kártyamenedzsment rendszerét vezeti be a világ 39 országában közel 4000 embert foglalkoztató Euronet. A Noreg február végéig integrálja megoldását az elektronikus fizetéssel foglalkozó vállalat meglévő rendszereihez.
„Olyan megoldást kerestünk, amely költséghatékony, rugalmas, igény szerint módosítható, megfelel a szigorú biztonsági követelményeknek és a lehető legkönnyebben illeszthető a meglévő informatikai infrastruktúránkba. A Noreg megoldása támogatja a jelenleg meglévő tanúsítvány kiadó megoldásunkat, ráadásul a felület és a teljes adminisztráció elérhető angol nyelven is, így a világ több országában is tudjuk használni, akár helyi támogató szervezet nélkül” – mondta Valádi Zoltán, az Euronet Worldwide EFT Security managere.
A MARGARÉTA bevezetésével egyszerűbb lesz a több tanúsítvánnyal rendelkező felhasználók kártyáinak megújítása is, hiszen a jövőben ez egyetlen lépésben, integrált folyamatként valósul meg, míg korábban minden tanúsítványon külön lépést igényelt. További nagy előny, hogy a megújítást a felhasználó a saját számítógépéről egy webes önkiszolgáló felületen végezheti, nem szükséges hozzá operátori közreműködés.
Kapcsolódó cikkek
- Sérülékenység vizsgáló megoldás a Noregtől
- Kiemelt figyelmet a kiemelt hozzáféréseknek!
- Noreg: Jó üzlet a biztonság
- OrchIDEA: komplex hitelesítési megoldás a Noregtől
- Noreg: egyre több támadás éri az adatbázisokat
- Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM
- Átfogó, „felülről érkező” védelem a teljes virtuális környezetre
- A mobil biztonság a vállalati IT-szakemberek új buzzword-je?
- IT-piaci trendek, ahogy a Noreg látja: hiteles dokumentumok, e-számlázás, felhő alapú informatika
- Állami támogatással fejlesztett it-biztonsági megoldást a Noreg
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.