Egy kézben a Jófogás és az Expressz

Czipperer Dia, 2014. március 18. 13:51

Az expressz.hu tulajdonosa úgy döntött, kivonul a magyar piacról, az oldalt pedig a jófogás.hu üzemeltetője, a Schibsted Classified Media vásárolta fel.

A TME Csoport kivonul az országból. Ők üzemeltették az expressz.hu-t, amely most a jófogás.hu üzemeltetőjének kezébe kerül. Az oldal jelenleg 400 ezres hirdetői bázissal rendelkezik, és havi több mint egymillió egyedi látogatóval rendelkezik.

 

A jófogás.hu az apróhirdetési oldalak tekintetében nagyon népszerű. Az Ipsos tavalyi felmérése szerint az itt meghirdetett termékeket hamarabb el lehet adni. A kínálat pedig még tovább bővül, ugyanis az expressz.hu-n található termékek jó része felkerül majd a Jófogás oldalára.

 

Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója az Expressz-felhasználók megnyugtatására elmondta, hogy mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél magasabb színvonalon szolgálhassák ki ügyfeleiket, így az eddig az expressz.hu-t választó hirdetőket is.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Közzétette első negyedéves pénzügyi jelentését az LG Electronics

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. 

2024. április 30. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14