Android mobilokra és iPhone-ra is ingyenes a Microsoft Office
A Microsoft az Android felhasználók és az iPhone tulajdonosok számára is ingyenessé tette az Office otthoni verzióját, ami azt jelenti, hogy nem kell Office 365 előfizetés a dokumentumok megtekintéséhez és szerkesztéséhez.
Múlt héten debütált a Microsoft Office iPad verziója, amely már az első napokban nagy népszerűségnek örvendett. Az első 24 órában a letöltési lista élén állt a Word, az Excel és a Power Point is (az első három helyen).
Ám az iPad verzió korlátlan használatához szükség van az Office 365 előfizetésre, amely az iPhone esetében megszűnt, vagyis teljesen ingyenessé vált az otthoni felhasználók számára. Az üzleti felhasználóknak továbbra is szükséges az Office 365 havi előfizetés.
Egyetlen korlátozás van csupán, méghozzá az, hogy az alkalmazás segítségével csak megnézni és szerkeszteni lehet a dokumentumokat, újak létrehozására nincs lehetőség.
Természetesen a Microsoft az Android felhasználókat sem hagyta ki a sorból. Korábbi cikkünkben már beszámoltunk róla, hogy az Android alkalmazás is ingyenes okostelefonokra, és letölthető az Google Play áruházból, az iPhone-ra optimalizált applikáció pedig az App Store-ból.
A Microsoft szóvivője kifejtette, hogy a vállalat Android táblagépekre valamint Windows Phone készülékre is elérhetővé szeretné tenni alkalmazását.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Office – iOS és Android rendszerre is
- Új funkciók Androidon a Google kereső „OK Google” hangutasításában
- Már Gingerbreadre is elérhető a BBM
- Az Android mindent visz
- Androidos nyitóképernyőt fejlesztett a Mozilla
- Újságként lesz olvasható hétfőtől a Facebook
- Magyarul is elérhető a Duolingo
- Új alkalmazás a HáziPatikától – EgészségGPS
- Elérhető az Android Eszközkezelő mobilra
- Mobilapplikáció segít, ha vészhelyzet van
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.