„Háztól-Házig” szolgáltatással újít a Jófogás.hu
Hazánkban egyedülállónak minősül az új megoldás
A Jófogás.hu a mai napon (május 8.) bevezette „Háztól-Házig” szolgáltatását, amely egyedülálló megoldásnak számít a hazai apróhirdetési piacon. A felhasználók ezentúl egyes tárgyak között úgy böngészhetnek, mintha webáruházban vásárolnának, a futár pedig három munkanap alatt kiszállítja házhoz az adott terméket.
Ezentúl nem feltétel a személyes találkozó a két fél között, ha a Jófogás.hu-n vásárolunk. A portál egy funkcióval újított, amelyet „Háztól-Házig” névre kereszteltek. Ha valaki ezt az opciót választja, a futár házhoz viszi ki neki a megvásárolt árut. Ez a megoldás már mobiltelefonról is elérhető. Emellett természetesen továbbra is él a „hagyományos” módszer.
A rendszer a jövőben automatikusan felajánlja majd háztól házig szállítás lehetőségét, és az eladó így is meghirdetheti termékét. Ekkor megjelenik a „Háztól-Házig” logó a hirdetésben, amelyre rákattinthat a vevő, és ilyen szállítással is megrendelheti a terméket. Ha sikeres volt a vásárlás, és az eladó jóváhagyja a tranzakciót, akkor a logón az „Elkelt” felirat szerepel majd.
Bár nem árt tisztázni, hogy aki ezt a lehetőséget választja, fizetnie kell érte. Ennek díja 1900 forintba kerül. Viszont nem a vevőt terheli ez a költség, hanem az eladót, ugyanis a vételárból vonják le az összeget.
Jó hír azonban, hogyha bármilyen probléma merül fel a szállítás során, és nem sikerül a tranzakció, akkor az eladó is visszakapja az árut, és fizetnie sem kell.
A szolgáltatás előnye, hogy már nem csak a közvetlen környezetükben válogathatnak a felhasználók az adott termékek közül, hanem bárhol az országban. Budai László, a Jófogás.hu-t is üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy azért vezették be ezt a megoldást, mert számos visszajelzés érkezett hozzájuk, hogy sokaknak nincs idejük a személyes találkozó megszervezéséhez. Ezt az akadályt hivatott áthidalni a „Háztól-Házig”, amely a mai naptól (május 8.) minden felhasználó számára elérhetővé válik.
Kapcsolódó cikkek
- Nyomtató trendek a KKV szektorban
- Elnémítás funkciót tesztel a Twitter
- Az Eaton virtualizációs fejlesztésekkel készül 2014-ben
- Samsung Smart & Premium Megoldás Központ nyílt Budapesten
- A Sharp weboldalán megcsodálhatjuk a sarki fényt
- Zsebnyomtatóval rukkolt elő egy izraeli start-up
- Újabb nagyvállalati megoldás a Delltől és a Red Hattól
- Online apróhirdetési piac: csak egy maradhat
- A Festipay lesz a Sziget rendezvényeinek kártyaszolgáltatója
- EMMA 2.0 medikai alkalmazás – új távlatok az egészségügyi informatikában
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.