Virtuális állásbörzét tart a Monster.hu
Mintegy 800 álláslehetőséget kínál a Monster.hu állásportál péntekig tartó, ingyenes virtuális állásbörzéjén - közölte az MTI-vel a rendezvény egyik partnere, a Workania állásportál.
"Ez az a karrierfórum, amelyen az álláskeresők a legkönnyebben léphetnek kapcsolatba a munkaadókkal" - idézi a közlemény Buda Szabolcsot, a Monster állásportál ügyvezetőjét. Hozzátette: "számítógép és internetkapcsolat esetén akár a lakásukból, munkahelyükről sem kell kilépniük, hogy leadják önéletrajzukat, vagy chaten kérdezzenek a cégektől".
A tájékoztatásból kiderült, hogy Magyarországon 2011 óta évente kétszer rendeznek virtuális állásexpókat. Az eddigi rendezvényeken 100-125 ezer álláskereső vett részt, ezzel a leglátogatottabb ilyen profilú eseménynek számít.
A legutóbbi állásexpóhoz képest 60 százalékra nőtt a vidéki álláshirdetések aránya, Budapestre 40 százalék szól. A fővárost Debrecen követi, ahová a hirdetések 12 százaléka szól, míg minden tizedik állásajánlat pécsi lehetőséget kínál. Mindez a vidéki érdeklődők előnyére válik, hiszen nem kell több száz kilométert utazniuk, mint egy hagyományos állásbörze esetén - olvasható a közleményben.
A karrierrendezvény a www.allasexpo.hu oldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Virtuális Állásbörze az ELTE-n
- Női karrierlehetőségek Budapesttől Bostonig - Lányok Napja az XAPT-nál
- Vállalati karrier oldalak: nem a tegezésen múlik
- Tematikus álláskínálat a Facebookon
- Elindult az első hazai közösségi álláskereső alkalmazás
- Helyi sajátosságokkal indul a LinkedIn álláskereső portál kínai változata
- Jelentősen nőtt az online meghirdetett állások száma tavaly
- A Microsoft az informatikai szektorra készíti fel a nőket
- Karrierépítő oldal felsőoktatásban tanulóknak és friss diplomásoknak
- Karrierexpo - állásbörze a Corvinuson szerdától
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
Egy napra az anyukák vették át a vezető szerepet a Yettelnél
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.