50 millió Sharp Plasmacluster technológiájával felszerelt terméket értékesítettek
Az első Plasmacluster technológiával rendelkező légtisztító 2000 októberi bemutatása óta, a Sharp szabadalmaztatott légtisztító technológiájával szerelt termékek világszintű eladásai 2013. decemberében elérték az 50 millió készüléket.
Az évek során a Plasmacluster eszközök hatékonysága fokozatosan fejlődött, ahogy a Sharp egyre kompaktabbá tette őket és lehetővé vált, hogy jelentősen magasabb koncentrációjú ionokat bocsássanak ki. Ennek eredményeként népszerűségük folyamatosan növekedett, más iparágakban való elterjedésük is felgyorsult.
A Plasmacluster rendszer a Sharp szabadalmaztatott légtisztító technológiája, amely természetes módon, pozitív és negatív ionok kibocsátásával tisztítja a levegőt. A magas fokú biztonságot és megbízható hatékonyságot számos független kutató és minősítő szervezet bizonyította Japánban és más országokban.
A Sharp eddig összesen 15 saját termékkategóriájában alkalmazta a Plasmacluster technológiát, többek között légtisztítókban, légkondicionálókban, hűtőszekrényekben, mosógépekben, és hűtőventilátorokban. Ezen túlmenően a technológia bevezetése más üzleti és ipari területeken is egyre növekszik: ez év januárjában a Sharp higiénikus terek energiatakarékos módon történő kialakítására tett új megoldási javaslata egy esettanulmányban öltött testet.
A Plasmaclusterrel rendelkező készülékekkel szereltek fel egy halfeldolgozó üzemet, és ezzel elnyerték a japán Természeti Erőforrások és Energia Ügynökség főigazgatójának díját a 2013-as Energiatakarékossági nagydíj program részeként. A technológia közforgalmú, nyilvános helyeken történő használata is bővül, kísérleti jelleggel többek között az Osakai Városi metró Midosuji vonalának járműveit szerelték fel Plasmacluster eszközökkel április 23-tól kezdődően.
30000-es sorozatú metrószerelvény az osakai városi metró Midosuji vonalán
Az elmúlt években a PM2.5 finom részecskék beáramlása, a "sárga por" homokviharok, pollenek és hasonló légszennyező anyagok miatt romló levegőminőség azt eredményezte, hogy kevesebbet nyitunk ablakot, és egyre többet kell küzdeni a beltéri penésszel és a különböző kellemetlen szagokkal. A Plasmacluster technológiával felszerelt légkondicionálók és mosógépek belső felületein és keverő csövekben kialakuló penészgombák elleni hatékonysága bizonyított.
A penészgombák szobába való kibocsátását és ruhákra történő rátapadását szintén csökkenti a technológia. A hűtőszekrényekbe szerelt Plasmacluster technológia csökkenti a hűtőtér belső felületein előforduló kellemetlen szagokat. A Plasmacluster technológia megoldást kínál az olyan azonnali kezelést igénylő problémákra, mint a penészgombák és a kellemetlen szagok, és segítséget nyújt az egészséges életmód kialakításához.
Sharp továbbra is jobb életkörülményeket kíván teremteni vásárlóinak a Plasmacluster technológia fejlesztése révén, új termékekbe történő beszerelésével, valamint légtisztító megoldások nyújtásával, amelyek az energiatakarékosságot is szem előtt tartják.
Jelenleg forgalmazott, Plasmacluster Ion technológiával felszerelt Sharp termékek: légtisztítók, légkondicionálók, hűtőszekrények, párátlanítók, párásítók, kerámiabetétes termoventilátorok, porszívók, mosógépek, Plasmacluster Ion generátorok, LED világítás, multifunkciós nyomtatók, szépségápolási eszközök, szárítók, ventilátorok, háztartási robotgépek
Kapcsolódó cikkek
- A Sharp legújabb 3D LED televíziója a nappali ékköve lehet
- A világ legnagyobb LED televíziója a 90 colos AQUOS LED TV
- Megérkezett az LG G3
- Működő memóriakártya az óceán mélyéről
- Megvannak a TechShow, a CESA és a Fintech&Sales Demo Day döntősei
- Nem robban be a virtualizáció
- Ingyenes firmware-frissítések a Canon Mopria-tanúsítványú nyomtatóihoz
- Tíz év a szuperszámítástechnika mércéjével
- Az Eaton virtualizációs fejlesztésekkel készül 2014-ben
- A légkondi mint a lakás dísze
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.