Belső tesztelésen a MOL Bubi
Öt napos belső tesztelésen esik át a MOL Bubi, amely a rendszer fejlesztésének egyik utolsó állomása. A zártkörű teszt elsődleges célja, hogy a MOL Bubi a várható tényleges terheléséhez hasonló körülmények között is vizsgázni tudjon annak érdekében, hogy felkészítse a rendszert a nyilvános, 1000 fő bevonásával megvalósítandó próbaüzemre.
A T-Systems Magyarország Zrt. munkatársai bevonásával június 11. és 15. között bekapcsolódik a MOL Bubi közbringarendszer zárt és teljes körű tesztelésébe, amelyet a Budapesti Közlekedési Központ már korábban elkezdett. A résztvevők a tesztelés tapasztalatait folyamatosan csatolják vissza a T-Systems Magyarország és a Csepel Kerékpárgyártó és -forgalmazó Zrt. konzorciuma által alapított projektcégnek, a Közbringa Kft.-nek, amelynek szakemberei feldolgozzák a beérkezett visszajelzéseket a végső ügyfélélmény javítása érdekében.
A Budapest utcáin több mint 500 tesztelő munkatárs részvételével zajló, összehangolt tesztet 24 órában működő helpdesk támogatja, így a kerékpárok használata során jelentkező visszajelzés regisztrálására időben sor kerülhet.
A T-Systems Magyarország Zrt. a belső tesztelési munkák során kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a MOL Bubi működéséhez kapcsolódó, összes lehetséges helyzetet szimulálja. A zártkörű, tömeges tesztelésre azért is van szükség, mert a kerékpárokon elhelyezett fedélzeti számítógép akkumulátora a kerékpár tekerésével tölthető és csak rendszeres használat mellett tartható a megfelelő töltöttségi szinten.
A belső tesztelést követően kerülhet sor az 1000 önkéntes budapesti érdeklődő bevonásával a nyilvános próbaüzemre, amely a MOL Bubi megvalósításának utolsó fázisa lesz.
Képek: Mol Bubi
Kapcsolódó cikkek
- Klein Dávid a Mount Everesten teszteli a G-SHOCK karórát
- T-Systems: óriási elbocsátások és piaci kivonulás
- Mobilapplikáció segít, ha vészhelyzet van
- Indul a hibrid tévés tesztadás
- MÁV: 500-ra duzzadt a Wi-Fi-vel felszerelt kocsik száma
- Az iPhone verhetetlen a válaszidőben
- D-Link DIR-868: a leggyorsabb Wireless AC router
- Fizetési rendszert tesztel a Facebook
- A T-Systems Magyarország lett az év Microsoft-partnere
- Még több MÁV-kocsiban lesz Wi-Fi
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.