Negyedszerre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit
Idén tízedik alkalommal ült össze a 23 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely negyedszer is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands védjegy viselésére.
Idén, 2014-ben tízedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A 23 tagú, független szakemberekből álló bizottság márkánkat, a Piac & Profitot érdemesnek találta a Superbrands 2014 védjegy viselésére.
A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2014-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
A Superbrands márkaminősítés nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a vásárlók és ügyfelek mindennapi választásához. A díj erős pozitív visszajelzés a brandekről, s kizárólag szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Kapcsolódó cikkek
- 2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit
- Uniós támogatást nyert a Piac és Profit Kiadó
- A közösségi média fortélyai a KKV-AKADÉMIÁN
- KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- A webáruház új trendjei
- Változzunk, hogy változtassunk!
- Cégátalakulás az ésszerű működés érdekében
- Folytatódik a KKV-AKADÉMIA – „Pénzünknél maradva. Követeléskezelés eredményesen”
- Business Superbrands elismerést kapott az SAP