Több mint 26 millió Xiaomi mobil talált gazdára 2014-ben
A Xiaomi elképesztő ütemben fejlődik, s ezt remekül tükrözik a számok. A vállalat már most sokkal több készüléket értékesített 2014-ben, mint 2013-ban összesen.
A kínai gyártó figyelemre méltó fejlődést mutat az eladott okostelefonok számát illetően. 2013-ban összesen 18, 7 millió készüléket értékesített, ami nem elhanyagolható mennyiség, de 2014 első felében valami egészen elképesztő növekedést produkált: az utóbbi 6 hónapban nem kevesebb, mint 26,1 millió eszközt adott el. Az eredmények magát a Xiaomit is meglepték, és figyelembe véve őket a vállalat módosított az idei évre vonatkozó tervein; 40 millió helyett 60 millió készüléket szeretne eladni. A cég derűlátása a 2015-ös évre is kiterjed, legalábbis a 100 millió okostelefon és tablet értékesítését célzó tervek tömény optimizmusra utalnak.
A gyártó joggal tekint pozitívan a jövőbe, hiszen a számok egyértelműen jelzik, hogy a felhasználók imádják a jól felszerelt, minőségi készülékeit, melyekhez nagyon jó áron juthatnak hozzá. Ha a Xiaomi ilyen ütemben fejlődik tovább, értékesítési területe is még jobban kiszélesedhet, s egyszer talán Európában is hivatalosan elérhetők lesznek készülékei, melyeket jelenleg csak körülményesen, komoly kompromisszumokkal (pl. helyi szervizelés nincs, a garanciát csak Kínában érvényesíthetjük) szerezhetünk be.
[Forrás: IntoMobile]
Kapcsolódó cikkek
- Kínai okostelefonnal beépített kémprogramot is kapunk
- Huawei: 80 millió okostelefon értékesítése a cél
- Az Intel veszteséges az okostelefon- és tabletpiacon
- A Lenovo az LG fölé kerekedett az okostelefon-piacon
- Rekord a Xiaominál a „szinglik napján”
- Jól muzsikál mobilfronton az LG
- A Xiaomi lekörözte az Apple-t a kínai piacon
- Borzalmas negyedévet zárt a Nokia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.