Több mint 26 millió Xiaomi mobil talált gazdára 2014-ben
A Xiaomi elképesztő ütemben fejlődik, s ezt remekül tükrözik a számok. A vállalat már most sokkal több készüléket értékesített 2014-ben, mint 2013-ban összesen.
A kínai gyártó figyelemre méltó fejlődést mutat az eladott okostelefonok számát illetően. 2013-ban összesen 18, 7 millió készüléket értékesített, ami nem elhanyagolható mennyiség, de 2014 első felében valami egészen elképesztő növekedést produkált: az utóbbi 6 hónapban nem kevesebb, mint 26,1 millió eszközt adott el. Az eredmények magát a Xiaomit is meglepték, és figyelembe véve őket a vállalat módosított az idei évre vonatkozó tervein; 40 millió helyett 60 millió készüléket szeretne eladni. A cég derűlátása a 2015-ös évre is kiterjed, legalábbis a 100 millió okostelefon és tablet értékesítését célzó tervek tömény optimizmusra utalnak.
A gyártó joggal tekint pozitívan a jövőbe, hiszen a számok egyértelműen jelzik, hogy a felhasználók imádják a jól felszerelt, minőségi készülékeit, melyekhez nagyon jó áron juthatnak hozzá. Ha a Xiaomi ilyen ütemben fejlődik tovább, értékesítési területe is még jobban kiszélesedhet, s egyszer talán Európában is hivatalosan elérhetők lesznek készülékei, melyeket jelenleg csak körülményesen, komoly kompromisszumokkal (pl. helyi szervizelés nincs, a garanciát csak Kínában érvényesíthetjük) szerezhetünk be.
[Forrás: IntoMobile]
Kapcsolódó cikkek
- Kínai okostelefonnal beépített kémprogramot is kapunk
- Huawei: 80 millió okostelefon értékesítése a cél
- Az Intel veszteséges az okostelefon- és tabletpiacon
- A Lenovo az LG fölé kerekedett az okostelefon-piacon
- Rekord a Xiaominál a „szinglik napján”
- Jól muzsikál mobilfronton az LG
- A Xiaomi lekörözte az Apple-t a kínai piacon
- Borzalmas negyedévet zárt a Nokia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.