Az első magyar lokális közösségi oldal – Miutcánk.hu
Megérkezett az első magyar lokális közösségi oldal. A Miutcánk.hu névre keresztelt megoldás új utat nyithat a magyar oldalaknak, mely fogalom úgy tűnt, az iWiW bezárásával érvényét veszti.
Új lokális közösségi oldal indult Miutcánk.hu néven. Az oldal célja, hogy felpezsdítse a magyar online közösségi oldalak állóvizét, amelynek – lássuk be – az iWiW vége csak az utolsó csepp volt a pohárban.
Ahogy a névből is kitűnik, nem egy szokványos közösségi site-tal van dolgunk. A két egyszerű ötltre épülő megoldás révén az emberek a környezetükben élőkkel összehangolhatják életüket, és különféle programokat is szervezhetnek. A fejlesztőknek vannak konkrét elképzeléseik is, de majd élesben kiderül, mennyire lesz sikeres és hosszú távon életképes az ötlet.
A vízió
„Itt az ideje újraértelmezni a szomszéd és a környék fogalmát” – áll a közleményükben. A fejlesztők elképzelése szerint az oldallal az emberek majd megspórolhatják költségeiket azáltal, hogy olyan emberekkel vannak kapcsolatan, akik közel élnek hozzájuk. Közös munkabejárás, grill pareti, zársadalmi felelősségvállalás – ezek mind arra szolgálnak, hogy feldobják a környékbeli életet és pénzt, időt takarítsanak meg az emberek.
Hol tartanak a munkálatok?
Az oldal egyelőre még nem széles körben elérhető: kilenc budapesti tesztkörnyéken működik. Azonban már ez idő alatt is kimutatható változás a felhasználók körében. Sokan például kölocsönadják drága, ugyanakkor ritkán használt szerszámaikat; illetve összefogással segítenek rászorulókon, vagy csupán együtt sportolnak az emberek.
Izolál, mégis összeköt?
Sokszor éri az a vád a világhálót, és főleg a közösségi oldalakat, hogy egyre jobban elszeparálja az embereket a valóságtól. A Miutcánk.hu viszont éppen olyan hidat szeretne képezni a valós és a virtuális világ között, mellyel az emberek ismét felfedezhetik egymás társaságát, és rálelhetnek a valós értékekre és kapcsolatokra.
A nyerő ötlet
A Lenovo Motivátor Nagydíj győztes csapata fejlesztette a jelenleg béta fázisban lévő oldalt, mely teljesen ingyen használható, csupán regisztrálni kell e-mail címmel vagy Facebook profillal. Egyelőre még csak azok vehetik igénybe, akik a tesztkörnyéken élnek, azonban a többiek is gond nélkül használhatják, ha meghívnak 30 másik embert.
Az oldal egyik hosszútávú célja, hogy kiemelt önkéntes társadalmi programok mögé álljon, és buzdítsa a felhasználókat a részvételre. A fejlesztők nyitottan várják a visszajelzéseket és készek arra, hogy a közösség és közönség igényei szerint alakítsák, fejlesszék tovább az oldalt.
Kapcsolódó cikkek
- Leginkább ismerősökkel tartunk kapcsolatot a közösségi oldalakon
- Sikerült megfélemlítenie a közösségi oldalak használóit Kínának
- A Facebook helyett saját aktív közösség kiépítését javasolja a cégeknek egy szakértő
- Újabb közösségi oldalakat és programokat blokkolnak Kínában
- A Twitter mint a párkapcsolat megrontója
- Magyarázkodik a Facebook
- Éjfélkor vége az iWiW-nek
- Ferenc pápa posztjai tarolnak a Twitteren
- Idegesítenek a Facebook alkalmazásmeghívók? Van megoldás!
- Irak blokkolja a közösségi oldalakat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.