Eltűnhetnek a bejegyzések a Facebookról
A The Next Web számolt be róla, hogy új funkciót tesztel a Facebook. A megoldás révén beállítható, hogy megadott idő után törlődjenek a posztok az oldalon.
A Facebook iOS alkalmazásában leltek rá az új funkcióra, melyet Twitteren is közzétettek. Az oldal megkereste a Facebookot ezzel kapcsolatban. A szóvivő elmondása szerint egy kisebb tesztelést végeznek a funkcióval kapcsolatban iOS platformon, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy előre beállíthassák, mikor törlődjön a posztjuk az oldalról.
A mikroblogon közzétett screenshot alapján 1 óra és 7 nap között több opció közül is választhatnak a felhasználók. Azt azonban érdemes megemlíteni, hogy bár a profilról azonnal törlődik a tartalom, a Facebook szervereiről azonban nem: akár 90 napig is eltarthat, mire minden eltűnik.
Nem ez a Facebook első próbálkozása ezen a téren, hiszen nemrég bemutatta Slingshot alkalmazását, mely a megtekintett privát tartalmak azonnali törlésére épülő üzenetküldő megoldás.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- Élvezd a Szigetet HD-ben mobilodon!
- Ingyen webelérést kínál Zambiában a Facebook Internet.org appja
- Eltűnik az üzenetküldés a Facebook mobilappjából
- Nemzetközi vizeken a Slingshot
- Idegesítenek a Facebook alkalmazásmeghívók? Van megoldás!
- Ingyenes Facebook alkalmazással rukkolt elő a Kaspersky
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
- Net nélkül is posztolhatunk a Facebookon
- A Facebooké a Moves fejlesztője
- 1 millió aktív mobilozó a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.