Zuckerberg virtuális könyvklubot indított az olvasás népszerűsítésére
A Facebook feje, Mark Zuckerberg nemrég jelentette be 2015-ös kihívását, melynek célja, hogy az emberek többet olvassanak. Zuckerberg egy virtuális könyvklubot nyitott a Facebookon, hogy az embereket motiválja az olvasásra.
Minden héten olvassunk egy új könyvet: ez Mark Zuckerberg kérése. Egészen pontosan a könyvklubé, melyet létrehozott. A virtuális kuckóban (A Yaer of Books) a tagokat arra ösztönzik, hogy minden héten más, ugyanakkor ugyanazt az adott könyvet olvassák, majd tapasztalataikat vitassák meg egymással.
Zuckerberg arra kérte az embereket, hogy csak azok csatlakozzanak, akik olvasnak könyveket, és releváns posztokat közölnek, tehát nem térnek el a témától. Mint elmondta, a csoportot folyamatosan moderálják.
A könyveket ő maga választja ki. A hangsúlyt a válogatásnál a tanulásra, különböző kultúrákra, a hitvilágra, történelemre és technológiára helyezi majd.
Az ötlet nagyon sikeres, a közösségnek már több mint 10 ezer kedvelője van, és az első könyv, amit kellett olvasni – Moises Naim: The End of Power –, már el is fogyott az Amazon kínálatában.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Új alkalmazást mutatott be a Facebook
- 35-ször értékesebb az Instagram, mint amennyit a Facebook fizetett érte
- Jön a „dislike” gomb Facebookra?
- GAFA-EU: a háború még csak most kezdődik a tech-óriásokkal
- Posztok szerint is lehet keresni a Facebookban
- Bankkártyaadatokat csalnak ki a Facebookon
- Meghaladta az egymilliót Klaus Johannis kedvelőinek száma a Facebookon
- Egy magyar alkalmazás segíti a Facebook oldalak kezelőit
- Az okostotthon elképzelés egyre inkább valósággá válik
- Miért mindig szürke pólóban látjuk Mark Zuckerberget?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.