Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
A közösségi média nem csak szórakozásra használható, mrketingeszközként is sok potenciál rejlik benne. Sokan azonban még nem ismerték fel az erejét, illetve nem tudják megfelelően használni.
A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak.
A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken.
Ki kell tűnni a tömegből, hiszen már minden versenytársunk is jelen van ezeken a felületeken, az emberek pedig egyre kevésbé érdeklődőek. Rugalmasnak, leleményesnek és nagyon hozzáértőnek kell lenni, hogy a lehető legjobban használjuk a közösségi oldalakat üzleti célokra, értékesítésre, ismertség növelésére.
A legfrissebb trendekről, újdonságokról és a legjobb, bevált praktikákról lesz szó március 19-én a Social Media 2015 konferencián.
Kapcsolódó cikkek
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- Törli a Facebook az inaktív rajongókat
- Törli a Facebook az inaktív rajongókat
- Az MVM NET az ITU Telecom World 2015-öt népszerűsítette az MWC-n
- Az MVM NET az ITU Telecom World 2015-öt népszerűsítette az MWC-n
- Az állásunkba kerülhet a közösségi locsogás
- Az állásunkba kerülhet a közösségi locsogás
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.