Vezető MPS szolgáltató a Xerox
A napokban hozta nyilvánosságra legfrissebb infokommunikációs jelentését az InfoTrends. A neves kutatócég a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokat (MPS) vizsgáló felmérése szerint a Xerox ennek a szegmensnek a vezető szolgáltatója.
A Xerox lett az MPS szegmens vezető szolgáltatója. Az InfoTrends állásfoglalása szerint a Xerox széleskörű és szegmentált szolgáltatásokkal van jelen az MPS piacon. Mindenféle típusú és méretű vállalkozás számára képes megoldásokat biztosítani, amelyek révén proaktívan képes menedzselni a vállalatok dokumentumkezelési folyamatait anélkül, hogy az ügyfeleinek ezzel bármilyen teendője lenne, illetve emiatt erőforrásokat, embereket kellene átcsoportosítania.
A Xerox tavaly indította útjára a menedzselt nyomtatási megoldásainak legújabb generációját, ami három fő pillérre épül: a felmérésre és optimalizálásra, a biztonságra és integrációra, valamint az automatizálásra és egyszerűsítésre. A vállalat előrejelzése szerint a jövőben egyre inkább növekszik az igény az MPS iránt a kis-, közepes – és nagyvállalatok körében. Használatával a nyomtatási feladatok költséghatékonyabban menedzselhetőek, az irodai folyamatok könnyedén digitalizálhatóak bármilyen munkakörnyezetben, és ezzel együtt a cégek még inkább mobilizálhatóak, versenyképesebbé tehetőek.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Jól járnak a felhasználók a Samsung és a Microsoft partnerségével
- Jól járnak a felhasználók a Samsung és a Microsoft partnerségével
- Új vezető a HTC élén
- Új vezető a HTC élén
- Átláthatóvá teszi a városi utazási szokásokat a Xerox fejlesztése
- Átláthatóvá teszi a városi utazási szokásokat a Xerox fejlesztése
- OKI: a költségek 30 százaléka megspórolható optimalizált dokumentumkezeléssel
- OKI: a költségek 30 százaléka megspórolható optimalizált dokumentumkezeléssel
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.