Hamarosan jön Az Év Honlapja Workshopja
Május 7-én Az Év Honlapja Team felkészítő workshopot szervez az ország legnagyobb online marketing-kommunikációs pályázatának lehetséges nevezői számára.
Az Év Honlapja csata egy workshopot szervez, melynek célja, hogy a résztvevők az itt megszerzett tudásuk által minőségben, kreativitásban, szemléletben képesek legyenek túlszárnyalni iparáguk és természetesen a szakmai zsűri elvárásait. Olyan versenyt és előadásokat kívánnak most is létrehozni, mellyel hozzá tudnak járulni a fejlett és színvonalas honlapok létrejöttéhez.
Az előadásokban szó esik majd a weboldalak készítésének fortélyairól, a webdizájnról, valamint a mobilra optimalizált oldalak fontossága is fókuszba kerül.
A workshop május 7-én lesz lesz a Hotel Expo Congressben. Jelentkezni, valamint a részletes programot megtekinteni itt lehet.
Kapcsolódó cikkek
- 9,2%-kal zsugorodott az okostelefon-piac
- A jövő szakemberei voltak fókuszban a Macro-Talent 2015-2017 kutatást bemutató eseményen
- Online házasságkötés az Ikeával
- Folytatódik a számítógép-értékesítés zuhanórepülése
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
- Így vásárolunk online
- Milliárdokat lehet nyerni infokommunikációs pályázaton
- UPC: ismét elérhető a szolgáltatás
- Az amerikaiak 64%-ának van okostelefonja
- Telekom pályázat Civil és CivilNET díjcsomagra
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.