A Best Buy is támogatja majd az Apple Payt
Az elektronikus kiskereskedelmi lánc, a Best Buy támogatja majd az Apple Payt. Egyelőre az iOS applikáció frissült, de az év végén már az NFC-s fizetés is lehetővé válik.
A Best Buy frissítette iOS alkalmazását, amely mostantól lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy Apple Payen keresztül fizessék ki termékeiket. Azonban még idén lehetővé válik az is, hogy az iPhone 6, illetve 6 Plus tulajdonosok NFC-n keresztül is fizethessenek a termékekért a boltokban.
A vállalat hivatalos közleményében arról ír, hogy ma már a felhasználók számos módot választanak arra, hogy a pénzüket elköltsék, és ők szeretnének minél több fizetési lehetőséget biztosítani számukra a Best Buynál.
A bejelentés azért tűnik meglepőnek, mert a Best Buy számos más kiskereskedővel – többek között a Wallmarttal, Searsszel, CVS-sel, Rite Aiddel – együtt tagja a Merchant Consumer Exchange-nek (MCX). Ennek a szervezetnek a tagjai és más kereskedők hozták létre CurrentC mobilfizetési platformot az Apple Pay riválisaként.
Azonban míg a CurrentC nem startolt sikeresen, addig az Apple Pay erős lendületet kapott a tavalyi debütálás óta, hamarosan pedig a legtöbb fontos bank- és hitelkártyát támogatja majd.
A Best Buy jelezte, hogy továbbra is az MCX tagja és a CurrentC befektetője marad, azonban úgy érezték, szükséges lépés az Apple fizetési megoldását is támogatni. Már más MCX partnerek mint a Meijer is adoptálta az Apple Payt, annak ellenére, hogy kizárólagossági megállapodást írt alá az MCX-kereskedőkkel, amely tiltja a többféle fizetési megoldás elfogadását.
Forrás: TheVerge.com
Kapcsolódó cikkek
- Uniós támogatást nyert a Piac és Profit Kiadó
- Problémák az Apple Paynél
- A Samsung kezében a Loop Pay
- Rászoruló családoknak és óvodáknak nyomtatott az Epson
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
- Nagy az érdeklődés az Apple Pay iránt
- Bemutatkoztak az új iPadek – fejlődés és ráncfelvarrás?!
- Az Apple új fizetési megoldása kényelmesebbé teszi a pénzkezelést
- Bemutatta az Apple az iPhone 6-ot, iWatch-ot és az Apple Payt
- Az animált tartalmakat is támogatja a Twitter
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.