Üzleti Etikus Cégek Fóruma a Piac és Profit szervezésében
Ismét összeülnek a cégek vezetői, hogy az etikus üzleti magatartást megvitassák. A Piac és Profit soron következő rendezvénye június 4-én lesz.
A cégek üzleti morálja alapvetően a vezető, vezetőség hitvallását, etikai elveit, emberi értékrendszerét tükrözi vissza. Van-e különbség a multinacionális és a családi kis-, középvállalkozások etikai értékrendje között? Lehet-e tudatosan beépíteni a tisztességes emberi értékrendeket a cégbe vagy ez csak a vezetők és az ott dolgozó emberek magukkal hozott magas emberi moralitásán múlik?
Tisztességes árkialakítás, a szerződések és fizetési határidők betartása, a munkavállalók és alvállalkozók kiszolgáltatottságának nem kihasználása, a természet, környezet tisztelete, értékként kezelése, felelősségvállalás a cégtől függő emberi, természeti, társadalmi környezetért, s még sorolhatnánk, mit is értünk etikus üzleti magatartáson. Számon lehet-e már kérni a cégeken termékük, szolgáltatásuk etikusságát? Mondhatja-e magáról egy vállalat, hogy etikus, ha terméke, szolgáltatása károsít embert, állatot, természetet? Emberi, társadalmi értékeket rombol?
Elfogadható-e még az az érv, hogy az etikus üzleti magatartás nem kifizetődő? Egyáltalán hosszú távon melyik a nyerő: tisztességtelen, önző profithajhászás, vagy a tisztességes, emberi, etikus üzletvitel?
Kapcsolódó cikkek
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Az első hazai Big Data állásbörze
- Júniusban jön a Budapest Data Fórum
- Négy tanács a mobilos hozzáférés-kezelés kialakításához
- Átkozmetikázott, felturbózott üzleti struktúrával újít az Invitel
- A jövő szakemberei voltak fókuszban a Macro-Talent 2015-2017 kutatást bemutató eseményen
- Új üzleti nyomtatók az Epsontól
- Egyetemen oktatják a rEVOLUTION vállalatirányítási rendszereét
- Megújította vállalati arculatát és üzleti alkalmazásait a Unit4
- Franchise trükkök első kézből
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.