Akár 50 százalékos megtakarítás is elérhető a használatarányos cascóval
A hazai és az európai piacon is egyedülálló casco biztosítási konstrukciót dolgozott ki az Aegon Magyarország: a smartCASCO lényege, hogy az ügyfél egy okostelefonos alkalmazás segítségével az igénybe vett szolgáltatásokkal arányosan fizet díjat. A percalapú fizetést lehetővé tevő konstrukció megváltoztathatja a jármű-biztosításokkal kapcsolatos szokásokat is.
A konstrukció lényege, hogy az ügyfél – egy mobiltelefonos alkalmazás és az előre feltöltött (pre-paid) egyenlege segítségével – annak alapján fizet a biztosításért, hogy éppen milyen szolgáltatásokat vesz igénybe, és ezzel jelentős költségmegtakarítást is elérhet.
Az okostelefon segítségével ”Álló autó” vagy ”Mozgó autó” üzemmódba kell kapcsolni a biztosítást aszerint, hogy a gépjármű parkol (várakozik), vagy mozgásban van. Ennek megfelelően csak az aktuálisan az autóra leselkedő veszély biztosításáért fizet az ügyfél. Pl. törés kockázatra csak arra az időtartamra, amikor közlekedik a járművel a biztosított, míg parkolás/várakozás idejére ennél természetesen lényegesen alacsonyabb összeget vonnak le, miközben pl. lopáskárra biztosítva vagyunk. Fontos ugyanakkor, hogy a telefont vezetés közben mindig az autóban kell tartani, bekapcsolt állapotban, engedélyezve a GPS kapcsolatot. Ennek megfelelően az ügyfél csak akkor fizet – óradíj alapján – a kiválasztott biztosítási elemek teljes köréért, ha a járművét éppen használja, álláskor viszont egy jóval alacsonyabb óránkénti tarifát kell fizetnie: vagyis kizárólag azokért a szolgáltatásokért számol fel díjat a biztosító, amelyeket ténylegesen igénybe vett. A smartCASCO-hoz kiegészítő szolgáltatások széles köre választható, valamint ezek szükség szerint be- és kikapcsolhatók. Így például, ha poggyászbiztosítást, vagy éppen kisállat biztosítást is szeretne az ügyfél, azt nem szükséges a szerződés teljes tartamára igénybe venni, hanem elég csak akkor bekapcsolnia, amikor arra ténylegesen igényt tart. Mindemellett az alkalmazás segítségével az ügyfél pontosan nyomon követheti, hogy mennyit közlekedett az autóval.
A szolgáltatás igénylése és használata rendkívül egyszerű: elegendő letölteni az ingyenes alkalmazást, majd a kérdésekre válaszolva néhány lépésben megköthető a smartCASCO. A biztosítás megkötéséhez szükséges szemlefotók elkészítése is kényelmesen, a keretalkalmazásban történik. Rögtön a sikeres díjfizetés után érvénybe lép a szerződés.
A smartCASCO révén komoly költségmegtakarítást is el lehet érni: a modellszámítások azt mutatják, hogy a konstrukcióval elért árelőny akár több mint 50 százalékos is lehet a piacon elérhető standard változatokhoz képest. Egy Budapesten használt, öt éves, 1.4-es, benzines Opel Astránál – heti 4 óra vezetést feltételezve – 10 százalékos, minimum 50 ezer forintos önrész mellett 53357 forint a smartCASCO díja egy éves időtartamra számolva, miközben az összehasonlító oldalak kalkulációi alapján a standard konstrukciók díja évi 90 ezer forinttól indul. Hasonló paramétereket feltételezve egy révfülöpi telephelyű, nyolc éves Skoda Octavia smartCasco díja pedig 30 ezer forint alatti – szintén egy éves időtartammal számolva -, miközben a klasszikus konstrukciónál 50 ezer forint körül érhető el a legkedvezőbb ajánlat.
Kapcsolódó cikkek
- Teljes képernyőn nézhetők a vertikális videók a YouTube Android appjában
- Androidra fejleszt a Xerox
- A telefonod tisztában van a lelki állapotoddal
- A Google Photos az alkalmazások törlése után is másolatot készít fotóinkról
- Magyar mobilalkalmazás bírhatja rá világszerte a cégeket a környezettudatosabb működésre
- Igazolványkép mobillal
- Az USA-ban már lehet használni a Facebook Messenger fizetési megoldását
- Új applikáció segíti a kismamákat
- 60 fps videókat is nézhetünk a YouTube Android és iOS alkalmazásában
- Olcsóbb belépő, programszervező, barátkereső, túlélőcsomag: alkalmazások a tökéletes fesztiválélményhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.