Innovatív és személyre szabható szolgáltatások az MKB Bank ügyfeleinek
Az Oracle FLEXCUBE univerzális pénzintézeti alaprendszerének alkalmazásával javítja a banki munkafolyamatok hatékonyságát az MKB Bank, miközben működési kockázatait is mérsékli.
Az Oracle FLEXCUBE rendszere váltja fel az MKB Bank által eddig használt banki platformot, ami innovatív és a magyar bankszektorban egyedülálló lehetőséget biztosít mind a banknak, mind pedig ügyfeleinek. Érzékelhetően javul az ügyfélélmény, hiszen lerövidül az ügyintézési idő, legyen szó hitelkérelemről, számlanyitásról és egyéb folyószámla műveletekről. A dokumentumkezelés digitálissá tétele nem pusztán a működési költségeket csökkenti, hanem a környezetvédelmi célkitűzéseknek is megfelel. Az MKB az Oracle Flexcube banki megoldást Oracle technológián, Oracle Exadata szervereken futtatja, így az alkalmazástól a hardver alapokig egy egységes, összehangolt infrastruktúra biztosítja a legjobb eredményeket a rendszer számára.
„Az MKB Bank meghatározó és megkülönböztető ismérve a kimagasló szolgáltatási színvonal. Mindent megteszünk azért, hogy az ügyfeleink igényeit maximálisan kielégítsük, kéréseiket gördülékenyen kezeljük, ezért a jövőben is elsődleges szerepet kap a rugalmas és dinamikus ügyintézés” – emelte ki Hetényi Márk, az MKB Bank pénzügyi és operációs vezérigazgató-helyettese. Szerinte az Oracle FLEXCUBE rendszer bevezetésével az MKB Bank fejlett, személyre szabható szolgáltatásokat nyújthat ügyfelei számára, és képessé válik arra, hogy a több adatforrásból származó információkat versenyképesebb áron dolgozzon fel, ahogyan arra is, hogy mérsékelje a működési kockázatokat.
„A modern technológiák kulcsfontosságúak a versenyképesség erősítéséhez és a munkafolyamatok hatékonyságának javításához” – fogalmazott Chet Kamat, az Oracle Financial Services Software vezérigazgatója. Hozzátette: „több száz teszt eredményét elemezve dolgoztuk ki a bank számára legmegfelelőbb módszereket és eszközöket. Az innovatív technológiát alkalmazó, biztonságos rendszereket használó bankok megerősíthetik a piaci helyzetüket, és a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást nyújthatják ügyfeleiknek.”
Kapcsolódó cikkek
- Új felhő alapú szolgáltatáscsomag szállodáknak
- 1400 új munkatársat keres az Oracle Európában cloud szolgáltatásainak támogatásához
- A pénzügyi vezetőknek újra kell gondolniuk vállalatuk állapotának mérését
- Oracle újdonságok Exadata és BI területen
- Elérhető az Oracle MySQL 5.7-es verziója
- Új közösségi szolgáltatások az Oracle felhőben
- Az Oracle felvásárolja a Maxymiser vállalatát
- Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
- Az Oracle frissítette Cloud megoldását
- Megjelent az Oracle VM VirtualBox 5.0
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.