LOVE, HAHA, WOW, SAD és ANGRY
A címben jelzett érzelmeket ma délutántól már a magyar Facebookon is ki lehet fejezni, ami meglehetősen jelentős bővülés az eddig egyetlen lehetőség - a LIKE (na jó: esetleg még a SHARE) - mellé.
Abban a verzióban, amit mi itt Magyarországon a szerkesztőségben néztünk, a YAY kimaradt, de a fórumok szerint ilyen kezdeti hiba más országokban is előfordult a bevezetésnél...
Az új emotikonok akkor jelennek meg, ha a Like ikon fölé visszük a cursort, és ezután pontosíthatjuk érzelmeinket, de mivel az újítás bevezetése folyamatos, így soraink megjelenésének pillanatában nagy esély van arra, hogy még nem minden felhasználó találkozik az alábbi ikonsorral, és egyelőre csak like-olni tud:
Dislike ezután sem lesz, ha valami nem tetszik azon egyszerűen lépjünk át, ne lájkoljuk, ne szeressük, de még csak szomorúak vagy mérgesek se legyünk tőle...
Kapcsolódó cikkek
- Szerelem ihlette Mojik
- Hogyan viselkednek a magyar facebookozók?
- A Napi Sorsjegy Facebook látogatói döntöttek az adományról
- A Facebook idővonal még személyesebbé válik
- Barátok napja
- Ha nincs hó, akkor is küldhetünk ismerőseinknek
- Már nem csak saját névvel regisztrálhatunk a Facebookra
- Megtámadták a Facebook németországi központját
- Netes múltjuktól félnek a fiatalok
- Korlátlan Facebookot, WhatsAppot és Twittert ad kártyás ügyfeleinek karácsonyra a Telenor
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.