Új kényelmi szolgáltatás az online ipari árverésekhez
Értesítik az ügyfelet, ha számára érdekes tétel érkezik a kínálatba
Új szolgáltatást vezetnek be a hazai online ipari árveréseken. A vevők a regisztráció után kitölthetnek egy online űrlapot, amely részletesen tartalmazza azokat a főbb tételeket, amelyek általában szerepelnek az aukciókon. Ugyanezen a lapon akár egyedi igényeiket is jelezhetik. Amikor a kínálatba kerülő tételek egyezést mutatnak a vevőjelölt érdeklődési körével, értesítést küld a rendszer.
Miután a magyarországi ipari árverések piaca dinamikusan bővül – csaknem duplájára nőtt az online ipari árverések száma 2015-ben az azt megelőző évhez képest, a megbízók száma pedig másfélszeres volt – új szolgáltatással teszik kényelmesebbé a böngészést – mondta Kocsis Csaba, az Intergavel ügyvezetője.
Szinte hetente indul új aukció, és a tételek nagy száma is indokolja, hogy új szolgáltatást vezessenek be, hiszen előfordulhat, hogy a vásárló nem vesz észre egy számára fontos tételt. Ezt felismerve létrehoztak egy automatikus értesítő rendszert. A vásárló egy elektronikus felületen megjelölheti, milyen kategóriák érdeklik, és ha neki megfelelő tétel árverése indul, azonnal értesítőt kap. Így garantálható, hogy senki nem marad le olyan árverésről, amely érdekli, ugyanakkor az eladók számára is hasznos a rendszer, hiszen a vevőjelöltek versengése miatt nagy az esély rá, hogy magasabb lesz a leütési ár.
Kapcsolódó cikkek
- Az intelligens antenna a kulcs a „Wi-Fi kihívás” teljesítéséhez
- Minden ötödik családban konfliktusforrás az internet
- A felhasználók ötöde esik kiberbűnözők csapdájába utazása alatt
- Több mint félmillió next ügyfélnek duplázta meg adatkeretét a telekom
- A magyar fiatalok az üzenetküldő alkalmazásokat favorizálják a Telenor nemzetközi felmérése szerint
- PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere
- Fesztiválozás helyben vagy akár távolból a Telekom 4G megoldásaival
- Internetszolgáltatást indít a Lufthansa a rövid- és közepes távolságú járatain is
- Egyre paranoiásabbak vagyunk az interneten
- Netrehajtok: még nem késő regisztrálni!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.