Feladatunk a gyerekek előtt kinyitni a világot
Fennállásának második évfordulója alkalmából a Grosics Kapusiskola születésnapi rendezvényt tartott, amelynek keretében a Ricoh Hungary Kft. egy asztali nyomtatót adott át a Kapusiskola egyik tehetséges ifjú sportolójának.
Grosics Gyula, az Aranycsapat kapusa - akit a világ valaha élt 10 legjobb kapusa közé választottak – egyik álma valósult meg a Grosics Kapusiskola létrejöttével 2014-ben, amelynek a XV. kerületi Budai II. László Stadion ad otthont. A Kapusiskola legfontosabb célja Grosics Gyula emlékének ápolása mellett az, hogy támogatást nyújtson azoknak a gyerekeknek, akik sportolni szeretnének, de anyagi lehetőségeik miatt nem jutnak megfelelő képzéshez. Az iskolának jelenleg 41 tanítványa van, akik közül többeket már NB I-es klubok, illetve különféle labdarúgó akadémiák le is igazoltak.
A Kapusiskola, fennállásának második évfordulója alkalmából születésnapi rendezvényt szervezett, ahol a közel 70 meghívott vendég között jelen volt Szalay-Dobrovniczky Alexandra Főpolgármester-helyettes, Kozmann György sportért felelős Államtitkár-helyettes, Hajdú László XV. kerületi Polgármester és hazánk számos neves sportolója is.
A Grosics Kapusiskolát üzemeltető Grosics Alapítvány egyik elkötelezett támogatójaként meghívást kapott a Ricoh Hungary Kft. is az ünnepségre, ahol Kustos Ferenc kereskedelmi és marketing igazgató egy SP 150SU multifunkciós asztali nyomtatót adott át az iskola egyik hátrányos helyzetű, kiemelkedő tehetségű tanítványának. A Ricoh világszerte közismert a sport és a fiatal tehetségek támogatása iránti elkötelezettségéről; immár hagyományosan olyan ügyek mellé áll, ahol segítséget nyújthat az esélyegyenlőség fenntartásban, kinyitva a világot a jövő nemzedéke előtt.
„Mi a Ricoh-nál úgy gondoljuk, minden gyermeknek joga van azt tanulni, amit szeretne, és lehetőségeinkhez mérten megteszünk mindent azért, hogy tehetségük a sportban és a tanulásban kiteljesedhessen. Társadalmi felelősségvállalásunk mellett ez a hitvallás termékportfoliónkban is nyomon követhető: Learning Solutions üzletágunk a legmodernebb technológiát kínálva jelenik meg az oktatási intézményekben, ahol az oktatókkal, tanárokkal szoros együttműködésben alakítunk ki átfogó megoldásokat, interaktív tananyagokat, egy teljesen új világot nyitva ezáltal a tanításban és a tanulásban egyaránt” – tette hozzá Kustos Ferenc.
Kapcsolódó cikkek
- A Ricoh bemutatja a sokoldalú A3-as fekete-fehér okos MFP-k új kínálatát
- Új, okos multifunkciós nyomtatókat mutat be a Ricoh
- Intelligens, színes nyomtatókból álló új portfólióval növeli a vállalkozások versenyképességét az OKI
- Szegély nélküli fotónyomtatást és nagyobb sebességet kínálnak az Epson új külső tintatartályos nyomtatói
- Az Epson vezető szoftvercégekkel együtt mutatta be új kiskereskedelmi megoldásait a Photokina kiállításon
- Felpezsdíti az 55 milliárd dollár értékű A3-as nyomtatópiacot a HP
- A Xerox olyan nyomtatókat alkotott, amiket bárki képes kezelni
- Európa középvállalatai évi 364 milliárd font árbevételtől esnek el
- Az Epson A3-as kétoldalas nyomtatással bővíti külső tintatartályos nyomtatóinak funkcióit
- Kiugró kereslet az Epson termékei iránt a drupa kiállítást követően
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: