A Vodafone jelentős hálózatfejlesztéssel tovább javította beltéri lefedettségét
„A Vodafone Budapesten és az agglomerációban jelentős beltéri lefedettség fejlesztést hajtott végre, ami a 4G-s ügyfelek számára az eddiginél gyorsabb hívásfelépülést és jobb hangminőséget jelent, a 3G-s hálózaton pedig a korábbinál magasabb beltéri lefedettséget” – jelentette be csütörtökön Alexandre Froment-Curtil vezérigazgató, a budapesti WestEnd bevásárló központ újonnan nyitott Vodafone márkaüzletében tartott sajtótájékoztatón.
A júniustól november végéig tartó hálózatfejlesztés Budapesten és az agglomerációban – beleértve olyan városokat is, mint Érd, Szentendre, vagy Budaörs – összesen közel 700 bázisállomást és 2000 cellát érintett. A beruházás eredményeként a Vodafone azon ügyfelei, akik 3G-s vagy 4G-s telefont használnak, a korábbinál több lakó- vagy irodaházban élvezhetik hívásaik során a 3G-s technológia által kínált kiemelkedő hangminőséget. Köszönhetően annak, hogy a Vodafone a fővárosban is bevezette a 900 Mhz-es 3G technológiát – a 99,8 százalékos kültéri 3G lefedettség mellett – kiemelkedő lett a beltéri 3G lefedettség Budapesten.
A fejlesztés nyomán a 4G-s készülékkel rendelkező ügyfelek gyorsabb hívásfelépülést és jobb hangminőséget tapasztalhatnak, miközben a Vodafone 4G lefedettsége Budapesten kültéren közel 100 százalékos, beltéren 97 százalékos, a metróban pedig 99 százalékos.
A Vodafone sajtótájékoztatóján bemutatkozott a GreenGo, Magyarország első elektromos autó megosztó szolgáltatása is. A környezetbarát elektromos autókat a felhasználók egy mobilapplikáció, illetve egy weboldal segítségével vehetik igénybe. A rendszerben jelenleg 45 autó érhető el Budapesten, a felhasználók ezeket okostelefonon keresztül foglalhatják le. A rendszerben elérhető gépjárművek a beépített Vodafone SIM kártyáik és az M2M megoldások segítségével folyamatos kapcsolatban állnak mind a vállalkozás központjával, mind pedig a műholdakkal és a felhasználók applikációjával.
A csütörtökön megnyitott új Vodafone márkaüzlet avatásán Michelangelo Giacco, Lakossági értékesítési és operációs vezérigazgató-helyettes elmondta, hogy az átalakításának és a folyamatok optimalizálásának köszönhetően a Vodafone legnagyobb magyarországi márkaüzletében érzékelhetően rövidülni fog a várakozási idő, elsősorban a készülékszervizzel, ügyfélkezeléssel és értékesítéssel kapcsolatos ügyek intézésekor.
A WestEnd márkaüzletben 18-an dolgoznak. A vásárlókat és érdeklődőket barátságos, közvetlen hangulat várja, a berendezés és a magasan képzett szakértő értékesítők egyaránt hozzájárulnak ahhoz, hogy mindenki számára érthetővé, megismerhetővé és kézzel foghatóvá váljon a mobilkommunikáció folyamatosan fejlődő világa.
A márkaüzletben a szülőkkel érkező gyermekeket játszóasztal várja táblagépekkel, a Vodafone okostelefon kínálatában a 46 kiállított demo készülék segít eligazodni, a régi és új ügyfeleknek pedig az üzletek szakértői segítenek a készülékek szakszerű beállításában, a számhordozásban, vagy a telefonszámok átmásolásában készülékcsere esetén.
Kapcsolódó cikkek
- Évente több ezer nő és gyermek életét mentheti meg Tanzániában a Vodafone mentőtaxija
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- A Telekom Magenta 1 ügyfeleinek száma meghaladta a 100 ezret
- Sokan szeretnének többet a jóból
- NMHH: 80 MHz-et nyert el a 3400–3800 MHz-es sávban két pályázó
- 1 éves a Vodafone Red Mozi
- A Vodafone jóvoltából újra látogatható Magyarország legmagasabb kilátója
- Magabiztos UPC növekedés az első negyedévben
- Távközlési üzletággal bővíti tevékenységét a Netrisk.hu
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.