Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
Az újgenerációs digitális szolgáltatás az idei év folyamán indul el
Indonézia vezető elektronikus fizetési szolgáltatója és a Telkom Csoport tagja, a Finnet megállapodást írt alá a magyar Cellummal a barcelonai Mobile World Congress első napján.
A Finnet a Cellum Mobile Next nevű tranzakciós platformot választotta a hamarosan bevezetendő mobilfizetési és -vásárlási szolgáltatásaihoz. A bevezetés első fázisában az indonéz vállalat távközlési, közműszolgáltató és kereskedő partnerei számára kínál majd biztonságos, korszerű digitális fizetési megoldásokat, így például mobilparkolást, telefonegyenleg-feltöltést, számlabefizetést és QR-kódos bolti fizetést, amit a felhasználók a mobiltárcájukon keresztül vehetnek igénybe, többféle fizetőeszköz terhére. A későbbiekben további szolgáltatások és újabb fizetőeszközök – például bankkártyák – válnak majd elérhetővé.
A Cellum platformszolgáltatói szerepet tölt majd be, banki biztonsági szintű és PCI-DSS megfelelőségű háttérrendszert, valamint fizetési alkalmazásokat nyújtva körülbelül 150 millió potenciális okostelefon-felhasználónak. A szolgáltatás mobilhálózat-független, és használatához nem feltétel, hogy a felhasználó bankszámlával vagy bankkártyával rendelkezzen – ez javítja a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférést a 260 milliós ázsiai országban. A megállapodás szerint a szolgáltatás 2017 második félévében indul.
A mobiltelefon-penetráció Indonéziában 126%, aminek csaknem felét az okostelefonok adják, miközben az ország közel kétharmada nem rendelkezik banki szolgáltatásokkal, így a biztonságos mobiltranzakciók iránti igény kimondottan nagy. A Telkom Csoport mobilszolgáltató szárnya, a Telkomsel önmagában a helyi mobilpiac 44%-át uralja.
„A Cellum újgenerációs mobilkereskedelmi szolgáltatásokkal járul hozzá ehhez a partnerséghez. Páratlan felhasználói élmény mellett kínálunk biztonságos és gyors tranzakciókat az okostelefonhasználók számára. Délkelet-Ázsia, és azon belül különösen Indonézia kulcsszerepet játszik a Cellum piaci stratégiájában.” – mondta el Kóka János, a Cellum vezérigazgatója.
Niam Dzikri, a Finnet vezérigazgatója hozzátette: „A Finnet és a Cellum együttesen rendelkezik mindazon összetevőkkel, amelyek szükségesek a sikeres digitális fizetési forradalomhoz Indonéziában. Számlaaggregációs, mobilegyenleg-feltöltési és kereskedelmi szolgáltatóként a célunk, hogy a tranzakciókat olcsóbbá, biztonságosabbá, kényelmesebbé és mindenki számára elérhetővé tegyük.”
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- 10 éves a Vodafone M-Pesa, a világ vezető mobilfizetési rendszere
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- Történelmi csúcson a napi mobilparkolási tranzakciószám
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
- A Cellum újabb piacot hódít meg Délkelet-Ázsiában
- Több mint százmillió sikeres mobiltranzakciót indítottak a Cellum rendszerén keresztül
- A mobil pénzügyi szolgáltatások új generációja a Cellumnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.
Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus
Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is.
A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.
Új területen erősít az OTP Mobil
Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.
A napenergia-innovátor TSS4U az ABB technológiáját használja
A hollandiai TSS4U innovatív, szigetüzemű napenergia-rendszereket szállít világszerte kritikus alkalmazásokhoz, így segítve a vállalatokat abban, hogy a dízelgenerátorokat fenntartható energiával váltsák ki. Távközlési tornyok, olaj- és gázipari létesítmények, valamint víztisztító telepek energiaellátása támaszkodik a TSS4U napelemes rendszereire, amelyek a legmagasabb követelményeket támasztó környezetben is megbízható energiatermelést biztosítanak.