Seregszemlét tartott a hazai e-kereskedelem
Ötven szakmai előadáson és egész napos szakkiállításon ismerhette meg az e-kereskedelmi szektor újdonságait az kétezer résztvevő akik befértek a 2017. március 30-án csütörtökön, Budapesten megrendezett Ecommerce Expo-ra.
A téma iránti érdeklődést és az iparág dinamikáját jól mutatja, hogy már egy héttel a rendezvény előtt elfogytak a rendezvényre a jegyek.
„Az e-kereskedelem az elmúlt évek egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata. Az évtized eleje óta átlagosan 38 százalékkal emelkedett minden évben. Ugyanakkor még mindig óriási a növekedési potenciál az iparágban. A DPD legfrissebb kutatása szerint az online vásárlás részaránya Magyarországon mindössze 6,6 százalék. Az e-kereskedelem még mai is az igazi kiugrás lehetőségét ígéri a kis és közepes vállalatoknak, de egyre erősödik a verseny” – mondta Zajdó Csaba az Ecommerce Expo-t szervező Innonic Group ügyvezetője.
Több mint 50 válogatott előadás közül mindenki megtalálta a számára megfelelő témakört a webáruház indítástól kezdve a marketingen és vevőszerzésen át, a konverzióoptimalizálásig és automatizálásig. Valamint a résztvevők kérdéseit szakértők válaszolták meg különböző témakörökben az erre a célra kialakított külön teremben.
Az 52 kiállító között találtunk többek között fizetési szolgáltatókat, futárcégeket, szoftvergyártó vállalatokat, jogi tanácsadókat, de még marketing kivitelezőt is. A kiállítók a hazai e-kereskedelem összes szegmensét lefedték, így a résztvevőknek bármilyen kérdése merült fel, könnyen találhattak egy partnert, aki megoldással szolgált a problémájukra.
A hasonló rendezvényeknek Nyugat-Európában és a tengerentúlon nagy hagyományai vannak. Eddig az Egyesült Államokig kellett utazni hasonló szakmai tudásért. Az Innonic Group és az Ecommerce Hungary (Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért) közös szervezésében megvalósult Ecommerce Expo ezt a szakmai űrt töltötte be.
Kapcsolódó cikkek
- Megbízható szállítóra vágynak az online vásárlók és eladók
- 1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban
- Közelebb kerül az emberekhez az átalakult fogyasztóvédelem
- Az e-kereskedelem sztori - tények és adatok 2016
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- A magyarok ingyen akarják visszaküldeni az online vásárolt árucikkeket
- Közeleg a Black Friday – 5 hasznos tipp a biztonságos online vásárláshoz
- Több mint tízezer darab eladás az első órában az Extreme Digital fekete péntekjén
- Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza.
Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve
Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.