A digitális átalakulás vezetőjeként indul a DXC Technology
A CSC és a Hewlett Packard Enterprise vállalati szolgáltatások üzletágának egyesüléséből létrejött új vállalat és új brand a nagyvállalati és az állami szektor ügyfeleinek technológiai fejlődését támogatja megoldásaival.
- A DXC Technology 25 milliárd dolláros éves bevétel mellett, közel 6000 ügyfelet szolgál ki a világ 70 országában, minden fontos globális régiót lefedve.
- A vállalat célja minél nagyobb értéket teremteni ügyfelei, partnerei és részvényesei számára, illetve a növekvő lehetőségek biztosítása munkatársai számára.
- A 170 ezer munkatársat foglalkoztató vállalat elkötelezett az új technológiákba történő befektetésbe és azok fejlesztésébe.
- Kiterjedt partnerhálózata révén ösztönzi az együttműködéseket és hasznosítja technológiai függetlenségét.
- Következő generációs szolgáltatói és adatközponti hálózata révén biztosít globális hozzáférést a leghatékonyabb informatikai szolgáltatásokhoz.
- Az egyesülés lezárását követően az első évben nagyjából 1 milliárd dollár értékű szinergia, illetve 1,5 milliárd dollár run-rate várható.
- Az új vállalat a New York-i értéktőzsdén „DXC” tőzsdei azonosítóval szerepel.
"A DXC Technology a világ vezető digitálizációs partnere Észak-, Közép- és Dél-Európában" - mondta Michael Eberhardt, alelnök és ügyvezető igazgató. "Az újonnan egyesült vállalat már a teljes régióban erős üzleti gyökerekkel rendelkezik. A DXC globális és független szolgáltatóként, technológiai partnereivel közösen, ügyfélre szabott digitális átalakulást támogató megoldásokat kínál. Ezek a megoldások jelentős gyakorlati tapasztalatra, valamint elsőosztályú egyedi infrastruktúrára és alkalmazásokra épülnek.”
Észak- és Közép-Európa (NCE) a DXC Technology régióinak egyike, amely 33 országot – köztük Skandináviát, Kelet-Európa államait és Közép-Európát foglalja magában, utóbbinak Németország, az Európai Unió legnagyobb gazdasága is része.
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2017: munkaerőhiány tombolhat a digitális iparágakban
- A gyártószektor optimista a digitális átalakulást illetően
- A legfrissebb digitális trendeket járta körbe a SMART 2017 konferencia
- A Microsoft első embere Budapesten
- Fordulóponthoz érkezett az informatikai vezetők szerepe
- Fujitsu World Tour 2017: középpontban a sikeres digitális átalakulás kulcsa, a „co-creation”
- DXC Technology néven indul a CSC és a HPE szolgáltatási üzletágának összeolvadásából alakuló új vállalat
- Az elavult technológia a digitális átalakulás legfőbb akadálya
- A közép-kelet-európai régió vállalatai a digitális átalakulás útjára lépnek
- Németország és Franciaország kezében van Európa jövője
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.