A digitális biztosítók kora jön

forrás: Prím Online, 2017. május 11. 15:19

Az elkövetkező 5 évben a biztosítást vásárló ügyfelek 45-50 %-át már olyan fiatalok fogják kitenni, akik 1995 után születtek. A biztosítóknak őket is meg kell tudnia szólítani, mobil megoldásokkal és digitális innovációkkal. – hangzott el az UNIQA Terasz VIP sajtóeseményen.

A biztosítási trendek és az insuretech cégek által generált verseny állt a középpontjában az UNIQA kerekasztal beszélgetésének, amit a biztosító azért indított hagyományteremtő céllal, hogy sajtó munkatársait a biztosítási piac egészét illetően évente egy vagy két alkalommal, egyedi tartalmakkal, trendekkel támogassa.

 

„Az UNIQA Biztosító a 2016-os évet sikeresen zárta mind pénzügyileg, mid a társaság struktúrális átszervezését illetően. 2017 a digitális átállás éve lesz az UNIQA Biztosító életében.” – vezette fel a beszélgetést Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója. Kurtisz Krisztián 2016 júliusa óta vezeti a társaságot, és a megújult menedzsmenttel közösen új alapokra helyezték a biztosító működését. „Az idei év egyik legfontosabb célja, hogy felmérjük és kialakítsuk az ügyféligények kiszolgálására legalkalmasabb digitális csatornákat és biztosítsuk azokon az aktív jelenlétet. Ennek érdekében az anyavállalatunk már a tavalyi évben mintegy 500 millió euró nagyságú digitális fejlesztési tervet fogadott el, amely olyan új és innovatív technológiai megoldások és termékek kidolgozását támogatja, amelyek megkönnyítik az ügyfelek – és itt kiemelten fontos megemlítenünk a fiatalabb generációk (Y, Z, Alpha generációk) – igényeinek kiszolgálását.” A Magyarországon már bevezetett és a fejlesztés alatt álló új digitális megoldások a Big Data típusú elemzések mellett támogatják a biztosító és az ügyfelek közötti kapcsolatfelvétel egyszerűsítését és a gyors, hatékony biztosításkötést is. Kurtisz Krisztián hozzátette, természetesen amennyiben az ügyfelek személyes tanácsadást szeretnének igénybe venni, annak sem lesz akadálya, számukra továbbra is rendelkezésre állnak majd a folyamatosan fejlesztett és felügyelt személyes csatornák.

 

Az Aria Hotel Budapestben megtartott sajtóesemény keretében két „sportos” bejelentés is történt.

 

2000 eurós támogatás a Magyar Speciális Olimpiai Szövetség részére

Az UNIQA konszern a 2017. március 18. és 25. között Ausztriában megrendezett Téli Speciális Olimpiai Világjátékok szponzora és biztosító partnere volt. A Világjátékokhoz kapcsolódóan a csoport 10 000 eurót ajánlott fel a résztvevő országoknak, amely összeget három ország speciális olimpiai szervezete között osztották fel, a Világjátékokhoz kapcsolódó közösségi játék helyezései alapján. A kezdeményezés ideje alatt 729 darab #make2017better hashtag-gel megjelölt magyar képfeltöltés született, így a 3. helyen végezve 2 000 euróban részesült a szurkolók jóvoltából a hazai szervezet.

 

A támogatást Polányi Zoltán, az UNIQA Biztosító értékesítési és marketing területéért felelős igazgatósági tagja adta át Lengyel Lajosnak, a Magyar Speciális Olimpiai Szövetség elnökének.

 

 

UNIQA Sportnagyköveti Pályázat 2017.

„Sportnagykövet programunkat 4 éve azzal a céllal hoztuk létre, hogy az egészséges és sportos életmódot közelebb hozzuk a gyermekekhez is, és saját korosztályukból mutassunk számunkra példaképet.” –mondta Polányi Zoltán. A Sportnagykövetek amellett, hogy eredményes sportolók kiváló tanulmányi eredményekkel büszkélkedhetnek. Jelenleg tizenhat, 7-18 év közötti diák vesz részt a programban 14 sportág képviseletében, akikhez idén újabb négy Sportnagykövetet választ ki a zsűri.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01