Kiterjeszti eladóvédelmi programját Magyaroszágon a PayPal
A PayPal bejelentette, hogy kibővíti eladóvédelmi programját Magyarországon. A program védelmet kínál a kereskedőknek arra az esetre, ha a vételárat jogtalan tranzakcióval, például egy hackerek által feltört számláról fizetik, vagy ha a vásárló azt állítja, nem kapta meg a megrendelt tételt. Ezekben az esetekben a PayPal Eladóvédelmi Program (PayPal Seller Protection) a hatálya alá eső tranzakciók teljes összegére kiterjedően biztosítja az eladó felet.
A program, amelynek hatálya Magyarországon eddig csak fizikai árukcikkekre terjedt ki, mostantól szolgáltatásokra (például, design, oktatás, fotó), jegyekre (koncert, show-műsorok, sportesemények), és utazással (kirándulások, repülőjegyek, hotel foglalások stb.) kapcsolatos tételekre is érvényessé válik.
“A PayPal Eladóvédelemi Program fokozott védelmet kínál a fizetési platformunkat használó kereskedőknek. A felhasználói visszajelzések alapján bevezetett új szabályozás lehetővé teszi, hogy mostantól már a szolgáltatások és immateriális árucikkek kereskedelmével foglalkozó magyar vállalkozások és szabadúszók is kisebb kockázattal értékesíthessenek az interneten, ami további teret nyithat számukra a nemzetközi e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kiaknázására. Fontos megjegyezni, hogy a frissített eladóvédelemi program újabb fontos elem azon törekvéseink sorában (pl. Vásárlóvédelmi Program, Visszaküldési Garancia), amelyek célja az e-kereskedelembe vetett általános bizalom növelése” - mondta el Matt Komorowski, a PayPal észak- és közép-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója.
Az Accenture nemzetközi tanácsadó vállalat legfrissebb jelentése szerint 2014 és 2020 között 29,3%-os összetett éves növekedési rátával a határokon átnyúló e-kereskedelem a B2C-kereskedelem kulcsfontosságú növekedési motorjává válik. A határokon átnyúló értékesítés egyik legnépszerűbb kategóriája az utazás (jegyek, szállás, útikalauzok stb.), amely az összes értékesített áruk és szolgáltatások 26%-át teszi ki.
A kiterjesztett eladóvédelem új perspektívát nyithat meg a magyar vállalkozások előtt, ugyanis a program segítségével a magyar kereskedők a világ több mint 200 piacán fokozott biztonsággal értékesíthetnek.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- Félmillió eurós tranzakcióval turbózza fel nemzetközi terjeszkedését a Barion
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- A Samsung és a Visa együttműködése forradalmasítja az online fizetést
- Seregszemlét tartott a hazai e-kereskedelem
- Megbízható szállítóra vágynak az online vásárlók és eladók
- 1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- PayPal.Me: itthon is elindult a személyközi pénzküldő szolgáltatás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.