360 fokos szoftvertesztelés a Micro Focus Silk 18.0-val
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a Micro Focus Silk termékcsalád legújabb, 18.0 kiadása. A tesztelési keretrendszer segítségével a vállalatok egyszerűen, automatikusan hajthatnak vége funkcionális- és teljesítményteszteket alkalmazásaikon, és az egyes teszteket jól átláthatóan tarthatják nyilván. Ezáltal egyszerűen azonosíthatják az esetleges hibákat, felgyorsíthatják az alkalmazások fejlesztését, és felkészülhetnek a nagyobb terheléssel járó időszakokra is.
„A korábban a Borland-portfólióba tartozó Silk termékcsalád a felvásárlást követően már a Micro Focus kínálatának részeként került be a Magyarországi Képviselet termékei közé. A megoldáscsomag hatékonyan segíti a vállalatokat az alkalmazások teljesítményének és minden funkciójának ellenőrzésében, így jelentősen leegyszerűsíti a fejlesztési folyamatokat” – mondta Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A Silk termékcsalád több, teszteléshez használható megoldást foglal magába. A Silk Central egy központi felületen egyesíti ezeket. A skálázható, rugalmas tesztmenedzsment-eszköznek köszönhetően a fejlesztői csapatok gyorsabban fejleszthetnek alkalmazásokat, a minőségi szempontokat is szem előtt tartva. A megoldás segít a tervezésben, a nyomon követésben, a jelentések készítésében, a tesztek végrehajtásában, illetve mindezek nyilvántartásában. Az eszköz révén a vállalatok összehangolhatják az igényeket a rendelkezésre álló technológiával és folyamatokkal, beütemezhetik a manuális és az automatikus funkcionális-, illetve teljesítményteszteket, az eredményeket pedig egy központosított irányítópulton tekinthetik át.
A tesztkörnyezetek kiépítése költség-, valamint munkaigényes, és nem is mindig sikeres. Ugyanakkor a teszteléseken spóroló vállalatoknál fennáll a veszélye annak, hogy elveszítik ügyfeleiket, csökken a piaci részesedésük, esetleg a hírnevük is romlik. Az asztali, mobilos és webes alkalmazások teszteléséhez készített Silk Test segít a cégeknek az alkalmazások fejlesztésének felgyorsításában, miközben lehetővé teszi a szigorú minőségi előírások betartását is. A megoldás a legújabb igényeket figyelembe véve minden nagyobb mobil platformot támogat, beleértve az iOS és Android rendszereket. A Silk Test használatával a vállalatok egyetlen, hordozható tesztszkripten keresztül, hatékonyan ellenőrizhetik az alkalmazások funkcionalitását minden rendszeren, továbbá központosíthatják és automatizálhatják a különféle eszközökön zajló tesztelési folyamatokat.
A Silk Performer segítségével a cégek gondoskodhatnak arról, hogy alkalmazásaik minden eszközön és minden körülmény között egységes felhasználói élményt nyújtsanak, függetlenül attól, mekkora terheléssel kell megküzdeniük a vállalati erőforrásoknak a háttérben. Teljesítménybeli problémák általában akkor adódnak egy szervezetnél, amikor egyébként is sok a teendő, például amikor csúcsokat dönt a honlap látogatottsága, amikor új mobilalkalmazást jelentetnek meg, vagy amikor egyéb okból váratlanul megnő a felhasználói tevékenységek száma. Ahhoz, hogy a vállalatok versenyképesek maradhassanak, alkalmazásaiknak a legnagyobb terhelés alatt is megfelelően kell teljesíteniük, ezért érdemes minden esetre felkészülniük. A Silk Performer használatával a cégek olyan terhelési teszteket hajthatnak végre, amelyek nagy számú felhasználó viselkedését szimulálják, leképezve a valós körülményeket és az általuk használt készülékek beállításait, így a teljesítményt esetlegesen visszavető problémákat is gyorsan be tudják azonosítani.
A Silk Performance Manager az alkalmazások felhasználói élményeinek monitorozását támogatja. Segítségével a szervezetek folyamatosan ellenőrizhetik a programok állapotát, beleértve a válaszidőt és az elérhetőséget, illetve a funkciók integritását. Ez a fajta kontroll lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalatok még azelőtt azonosítsák az esetleges hibákat, hogy azok közvetlenül, használat közben érintenék ügyfeleiket.
Kapcsolódó cikkek
- Egy menedzser mindenek felett: SUSE Manager 3.1
- Több mint testőr: védelem a kibertámadások ellen
- Konténerek használata még egyszerűbben
- Ne hagyja, hogy túszul essenek az adatai!
- Tanúsított szoftverek már a SUSE felhő- és tárolási megoldására is
- Nyom(tat)ós segítség a mobil felhasználók számára
- A vállalatok 70 százaléka aggódik a tárolási kihívások miatt
- WannaCry: sírás helyett tartsuk frissen a rendszereket!
- Készülj fel a jövőre, csomagolj konténerbe!
- Szilárd alapok minden SAP-alkalmazáshoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.