MagNet Bank új online számlanyitási megoldása a Házhozszámla
Bizonyos körökben fix programpont egy fővárosi kiruccanás táncrendjébe beiktatni a számlanyitást a MagNet Banknál. Nem ritkán teljes baráti társaságok jelennek meg a bankban azzal, hogy Pesten jártak, így egy kalap alatt ezt is elintéznék. A MagNet most fordított a kockán, és maga látogat el azokhoz, akik vidéken számlát nyitnának.
Persze egy MagNet fióklátogatás sem feltétlenül élményszegény kitérő, amióta a közösségi bank megnyitotta fair trade kávézóval és farmbisztróval egybekötött helyszíneit, mégis, a legtöbben eddig kényszerűségből zarándokoltak Pestre a számlanyitás végett.
A MagNet új Házhozszámla csomagja most arról gondoskodik, hogy a közösségi bankolás ne csak azok kiváltsága legyen, akik munkaidőben fel tudnak ezért ugrani a fővárosba. A bank egy külső partnere segítségével bárhová eljuttatja a számlanyitáshoz szükséges, előre kitöltött papírokat, a helyszínen elvégzi a törvény által előírt ügyfélazonosítást, így vidéken akkor és ott nyithatunk már magánszámlát, ahol éppen tetszik.
A lehetőség természetesen nyitott mindazok számára is, akik Budapesten élnének az ingyenes kényelmi szolgáltatással, és kellemesebbnek érzik, ha az online bevásárláshoz hasonlóan a bank is házhoz jön.
A MagNet honlapján kezdeményezhető online számlanyitási folyamat végeztével a bankszámlánk azonnal megnyílik, létrejön a NetBank ügyfélfiókunk, sőt már bejövő utalást is fogadhatunk, de tranzakciót kezdeményezni csak a papírok aláírását követően lesz lehetőségünk. Ekkor a Bank erre szerződött partnere felveszi velünk a kapcsolatot, és kiválaszthatjuk, hogy hol és mikor alkalmas számunkra a találkozás. Ha maradnánk a fióki találkozásnál, akkor dönthetünk úgy is, hogy ott írjuk alá az előkészített papírokat időveszteség nélkül.
2017-et írunk, a tranzakciók 98%-a ma már elektronikus felületen zajlik a MagNetnél is, így a fizikai távolság, mint akadály, csak a fejekben létező korlát. Annál is inkább, mert mind a bank mobil applikációja, mind annak NetBankja rangos díjakat nyert, az elismerés okát pedig jól tesztelhetjük ezek demó verzióival. A készpénzhez jutás sem ördöngös, hiszen minden hónap első két pénzfelvétele 150ezer forintig ingyenes bármely – nemcsak MagNet – automatából.
„Régóta tervezzük demokratizálni a közösségi bankolást, és azoknak is könnyű csatlakozási lehetőséget biztosítani a MagNet-hez, akik tőlünk távol élnek. Naponta több levelet kapunk az ország legkülönbözőbb pontjairól, azzal, hogy nyissunk fiókot a közelükben. Fenntarthatósági és méretgazdaságossági okokból ez nyilván nem lehetséges. A Házhozszámlával viszont mostantól mindenhol ott tudunk lenni, ahol várnak bennünket, és országossá tudjuk tágítani azt az ökoszisztémát, amit ügyfeleinkkel értékalapon építünk.” – mondta Pozsonyi Gábor, a MagNet Bank Equity Partnere.
A bank közösségi filozófiája, ugyanis, meglehetősen eltér a hagyományos kereskedelmi banki működéstől. A MagNet legfőbb törekvése, hogy olyan projekteket finanszírozzon, amelyek környezeti, társadalmi és gazdasági értelemben egyaránt pozitív hatást gyakorolnak a világra. Miután körülöttünk a beruházások java hitelekből épül, érthető, hogy nem mindegy, a bankok mit finanszíroznak. A közösségi bank elsősorban naperőműparkokat, Waldorf iskolákat, elektromos mobilitást, hazai filmgyártást segít banki hiteleivel. Ezek egy része a betétesek által is választható, akik így biztosak lehetnek benne, hogy megtakarításaik jó célt szolgálnak.
A hétköznapi banki termékek többsége is valamilyen típusú segítő elemet tartalmaz. A MagNet Segítő bankkártyája használatával egy általunk kiválasztott civil szervezetet támogathatunk a bank pénzéből, a lakossági számlák becsületkasszás számlavezetési díjjal működnek, azaz mindenki szabadon dönthet ennek mértékéről 0-1000 forint között. A MagNet Közösségi Adományozási Programja keretében minden ügyfelének megírja, hogy egyenként mennyivel járult hozzá a bank nyereségéhez, és mindenki ennek az egyedi, rá eső összegnek a 10%-át ajánlhatja fel a Programban résztvevő, számára legszimpatikusabb társadalmi szervezetnek.
A fentiek jól körül határolják, kik számára ideális banki partner a MagNet: mindazoknak, akik úgy érzik, közösen tehetünk valamit azért, hogy jobb hellyé tegyük a világot gyermekeink számára.
Kapcsolódó cikkek
- MKB Bank: teljes siker az online számlanyitás!
- MKB Bank: elindult az online számlanyitás!
- 55,7 millióról döntöttek a MagNet ügyfelei társadalmi szervezetek javára
- Magyar innováció egy akadálymentessebb világért
- 72 millió forint civilek javára
- Weboldal indult a férfi-női bérkülönbség csökkentéséért
- A MagNet Banké a legjobb banki mobil applikáció 2016-ban
- Mennyit ér 40 ezer kattintás egy sérült társulatnak?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.