Újabb funkcióval erősít a Microsoft Teams
Az Office 365 szoftvercsomagot használó oktatási intézmények és vállalati ügyfelek számára elérhetővé válik a Microsoft Teams vendégfunkciója, amellyel az egy-egy projekten dolgozó csapatok számára könnyebb lesz a külső szakértők bevonása a feladatokkal kapcsolatos kommunikációba – jelentette be a Microsoft.
A vendégkapcsolat egy olyan hasznos funkció, amely segítségével biztonságos módon lehet kommunikálni külső felhasználókkal. Használata különösen akkor lehet fontos és hasznos, ha egy cég szabadúszókat, szervezeten kívüli szakértőket vagy alvállalkozókat alkalmaz egy projektben, akik egy csapatban tevékenykednek saját dolgozóival. Ilyen esetben a gördülékeny csapatmunkán kívül az adatbiztonság is elsődleges fontosságú, ezért az illetékes informatikusok Microsoft Teams-ben minden eddiginél könnyebben tudják kezelni a hozzáféréseket.
Az Office365 üzleti előfizetőei számára 2017 tavasza óta ingyenesen elérhető alkalmazás alaposan átformálta a vállalkozásokban folyó csapatmunkát. Az egy-egy feladat megoldásán tevékenykedő dolgozóknak ugyanis már nem kell véget nem érő megbeszéléseken, számtalan egyeztetésen részt venniük, hogy egy bonyolult és hosszadalmas munkafolyamat végén eredményt érhessenek el. A chatalapú alkalmazás segítségével nem csupán privát- vagy az egész csapatnak szóló üzeneteket lehet küldeni, hanem mód van képek, fájlok, gifek beillesztésére, szavazásra az egyes üzenetek címkézésére, kiemelésére is. Emiatt minden csapattag naprakész információkhoz juthat az adott témában és bármikor visszakeresheti az előzményeket.
Az alkalmazást is tartalmazó Office 365 szoftvercsomagnak jelenleg 100 millió aktív felhasználója van világszerte. A Microsoft Teams a világ 181 országában, 25 nyelven elérhető és 125 ezer vállalkozás, többek között az Alaska Airlines, a ConocoPhilips olajtársaság, vagy a Deloitte használja projektjeik megvalósításához. Magyarországon idén a világ legnagyobb diákszervezetének számító AIESEC magyar tagozata is a Microsoft Teams mellett döntött, aminek hatására már az első hónapban 40 százalékkal csökkent Messenger- és e-mail forgalmuk.
Kapcsolódó cikkek
- Családi extrákkal erősít a Microsoft
- A Huawei megépíti a világ öt legnagyobb felhőszolgáltatásának egyikét
- Hatalmas siker az Xbox One X
- A Kaspersky Lab elégedett a Microsoft által nemrég közzétett partnerkövetelményekhez kapcsolódó intézkedésekkel
- A Microsoft mentorprogrammal segíti a hallgatókat
- Minden második gyerek veszélynek van kitéve a neten
- Generációs ugrást hoz a technológiában az 5G Koalíció
- Már a magyar AIESEC is Teams-szel dolgozik
- Nagyobb rugalmasságot, több időt és a papírmunka csökkenését várja a digitalizációtól a kkv-szektor
- A fiatalok a jövő munkahelyén szeretnének dolgozni
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.