Stratégiai partnerségre lép a VCC Live és az OTP Mobil
Elsőként a nemzetközi sajtó adott hírt a VCC Live és az OTP Mobil új stratégiai partnerségének bejelentéséről. Az együttműködés kulcsát a VCC Live Pay, egy egyedülálló fizetési megoldás jelenti, melynek köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatokon az ügyfelekkel történő beszélgetés közben a megállapodás és a fizetés egyidőben történik. A jelentős lépésről több rangos, nemzetközi üzleti portál – köztük a Yahoo Finance, Market Watch, Finanz Nachrichten – is beszámolt.
A szolgáltatást jellemzően telekommunikációval, telesalesszel és követeléskezeléssel foglalkozó vállalatok, közszolgáltatók és webáruházak veszik igénybe. Ezen vállalatok ügyfelei a telefonbeszélgetés alatt a készülék nyomógombjainak segítségével, vagy egy biztonságos, online kártyás fizetést biztosító weboldalra vezető linkre kattintva fizethetnek. A linket a szolgáltatók e-mailben és SMS-ben is elküldhetik az ügyfeleknek, akik így valós időben kifizethetik a termékeket és szolgáltatásokat anélkül, hogy ehhez alkalmazást telepítenének vagy telefonjaikon internet-hozzáféréssel rendelkeznének.
A legújabb fejlesztéseket követően hamarosan webes chatfelületeken és a közösségimédia- oldalakon is megvalósulhat az azonnali bankkártyás fizetés az OTP Mobil one-click payment megoldásával, valamint egyéb pénznemekben történő fizetés is lehetővé válik.
Az integrált rendszer gyorsan üzembe helyezhető, és nem igényel jelentősebb informatikai támogatást. Ha a két szolgáltató közül már bármelyik kapcsolatban áll egy adott céggel, a szolgáltatás bővítése – akár contact center megoldással, akár a fizetési opcióval – rendkívül gyors, kevés fejlesztéssel és adminisztrációval jár.
A szolgáltatás olyan iparági szereplők számára érdekes – telesales, telemarketing, behajtás vagy ügyfélszolgálat –, amelyek szeretnék kihasználni ügyfeleik vásárlási vagy fizetési motivációját. Ez a motiváció a telefonos ügyfélszolgálati munkatárssal folytatott beszélgetés alatt jóval magasabb. Azok a szolgáltatók például, amelyeknél a kinnlevőség jelentős része az ügyfelek figyelmetlenségéből keletkezik, látványosan javították a befizetések arányát egy emlékeztető telefonhívás és a hozzá kapcsolt fizetési lehetőség segítségével.
A felhasználók többsége két dolgot vár el a kommunikációs csatornáktól és a fizetési megoldásoktól: biztonságot és kényelmet. A VCC Live és az OTP Mobil stratégiai partnerségével megvalósuló szolgáltatás pontosan ezt nyújtja.
A fizetés biztonságára nagyon szigorú előírások vonatkoznak. A VCC Live fizetési módja megfelel az öt legnagyobb kártyatársaság – többek között a MasterCard a Visa és az AMEX – szabványkövetelményeinek, a PCI DSS-nek (Payment Card Industry Data Security Standard), valamint a QS tanúsítványnak, amely lehetővé teszi a kártyaadatok kezelését a tranzakciók ideje alatt.
A VCC Live Pay technológia segítségével a vásárlások kifizetése az ügyféllel történő első kapcsolatfelvétel után átlagosan öt percen belül teljesíthető, ami potenciálisan kilencszer magasabb megtérülési arányt eredményezhet, mint a telefonhívást követő egy órán belül. További előny, hogy valós időben könnyebb az ügyféligények felmérése, a felmerülő kérdések megválaszolása és a követeléskezelés.
A megoldás fogadtatása kedvező volt az utazási irodák, repülőjegy – értékesítők, biztosítók és követeléskezelők ügyfeleinek körében, illetve a rendszeres fizetési lehetőséget is nyújtó szolgáltatások esetében. A kártyás fizetéssel a statisztikák szerint a behajtás sikeressége két százalékról harmincra ugrott, sőt, az ügyfelek az ismétlődő fizetésekről is rendelkezhetnek telefonon keresztül.
Dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese szerint: "Nagyon fontos, hogy az ügyfelek egy ötperces időkereten belül döntést hozzanak a kifizetésről, és azt meg is valósítsák. Ez csak akkor lehetséges, ha biztonságos és kényelmes megoldást kínálunk nekik. A közös projektünk bebizonyította, hogy a VCC Live és az OTP Mobil kombinált megoldása mindkettőt biztosítja ügyfélbázisunk számára."
"Partnereink visszajelzései alapján a VCC Live Pay szolgáltatást 2016-os bevezetése óta az ügyfeleik közel 30%-a használja a telefonbeszélgetések alatti kifizetésekhez" – mondta el Tóth Szabolcs, a VCC Live ügyvezető igazgatója. „A rendszeres kifizetési funkcióval ez a szám minden bizonnyal emelkedni fog. Ez a lehetőség kínálja a leggyorsabb megoldást az olyan havi kifizetések intézéséhez, mint például a biztosítások, előfizetések, közüzemi díjak vagy akár az adósság-törlesztések és adományok. Alig várjuk, hogy az OTP Mobillal együttműködve professzionális támogatást nyújthassunk ügyfeleinknek."
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.