A Fujitsu az SAP-val összefogva támogatja az ügyfelek digitalizációját
A Fujitsu SAP-megoldásokkal egységesíti és alakítja át folyamatait az EMEIA-régióban, hogy belső rendszerei készen álljanak a digitális kor kihívásaira.
SAP-beruházása részeként a Fujitsu az SAP Ariba* egységes, integrált felhőmegoldással váltja ki eddigi öt különálló beszerzési környezetét. A korábban már bejelentett OneERP kezdeményezés keretében a vállalat valamennyi operatív funkcióját modernizálja, a pénzügyet, a beszerzést és az ellátási lánc kezelését is beleértve.
A bejelentés megerősíti a Fujitsu és az SAP kapcsolatát. Idén júniusban a vállalatok szándéknyilatkozatot írtak alá együttműködésükről, amelynek első szakaszában az SAP S/4HANA támogatását, valamint az SAP Leonardo és a Fujitsu Human Centric AI Zinrai rendszerek összekapcsolását állítják a középpontba.
A Fujitsu és az SAP nagy teljesítményű, innovatív új felhőmegoldásokkal látják el ügyfeleiket globális szinten. Együtt dolgoznak például a diszkrét és folytonos gyártást támogató megoldások fejlesztésén. Ennek részeként olyan végponttól végpontig terjedő rendszereket terveznek meg, és szállítanak, amelyek mindkét fél szoftvereit és szolgáltatásait tartalmazzák. A Fujitsu és az SAP a Fujitsu K5 felhőszolgáltatását is szeretnék kiterjeszteni, hogy rugalmas és skálázható, igény szerinti formában tudjanak nagyvállalati szintű SAP-alkalmazásokat nyújtani a felhőből közös ügyfeleinek. A szorosabb műszaki együttműködés mellett a partnerek új piacra lépési modelleket és alkalmazásokat is kidolgoznak, és kínálnak majd. Olyan iparágspecifikus szolgáltatások bevezetésére készülnek, amelyek a Fujitsu IoT-szakértelmét kamatoztatva támogatják az SAP HANA, mint egységes adatplatform használatát.
„Az ERP-technológia gyökeres változáson megy keresztül, mind a róla alkotott képet, mind pedig az általa kiváltott potenciális hatást tekintve. Saját üzleti folyamataink átalakításához vásárolunk most SAP-megoldásokat, hogy beszerzési ciklusunk egészében ki tudjuk aknázni a felhő skálázhatóságában és elérhetőségében rejlő lehetőségeket. Izgatottan várjuk, hogy együttműködésünket még szorosabbra fűzve, közös ügyfélkörünkre is ki tudjuk terjeszteni ezeket az előnyöket, és lehetővé tegyük számukra, hogy működésüket átalakítva és stratégiai funkcióikat megerősítve intelligens képet kapjanak a vállalat egészéről, és lépést tartsanak a változásokkal” – nyilatkozta Duncan Tait, a Fujitsu vezérigazgatója, alelnöke, valamint Amerikáért és EMEIA-régióért felelős vezetője.
„A digitális átalakuláshoz olyan fokú agilitásra és rugalmasságra van szükség, amilyet csak a felhőinfrastruktúra képes biztosítani. A vállalati ERP alaprendszer sem kivétel e szabály alól. Az SAP folyamatosan bővíti és mélyíti felhőkínálatát annak érdekében, hogy a Fujitsu és a hozzá hasonló ügyfelek hatékonyan kézben tarthassák működésük minden szakaszát, követve az iparágban zajló szédítő ütemű változásokat, és kielégítve a fogyasztók és a dolgozók elvárásait. Kibővített partnerkapcsolatunk keretében a Fujitsu és az SAP egymást jól kiegészítő készségeit ötvözve, még több lehetőséget kínálunk ügyfeleinknek ahhoz, hogy lépést tartsanak a technológiai fejlődéssel, és megvalósítsák merész innovációs és transzformációs terveiket” – jelentette ki Robert Enslin, az SAP igazgatóságának tagja és felhőüzletágának elnöke.
______________
* A Fujitsu EMEIA 2017. szeptember 27-én bemutatott SAP Ariba platformja része a vállalat jelenleg zajló stratégiai üzleti átalakításának, amelynek célja, hogy képessé tegye a Fujitsut a folyamatos innovációra. Az új SAP Ariba platform egységes, integrált felhőmegoldást biztosít, és új, szabványosított folyamatokat vezet be. Javítja a profitabilitást, hosszú távon fenntartható előnyhöz juttatja a Fujitsut, és minden résztvevő számára gyorsítja a beszerzési folyamatot. Az SAP Ariba a világ legnagyobb vállalatközi kereskedelmi hálózata. Az iparágvezető felhőalapú alkalmazásokat a világ legnagyobb internetes kereskedelmi közösségével ötvöző Ariba révén a vállalatok felfedezhetik a partnerek globális hálózatát, és együttműködéseket alakíthatnak ki benne. Az Ariba® hálózatban bármely vállalat, bárhonnan, bármikor és bármilyen alkalmazásból vagy eszközről kapcsolatba léphet partnereivel, minden korábbinál hatékonyabban és eredményesebben vásárolhat, adhat el és gazdálkodhat készpénzállományával. A vállalatok világszerte a cégek közötti kereskedelem egyszerűsítésére és eredményességük fokozására használják az Ariba Networköt.
Kapcsolódó cikkek
- A jövő gyára már itt van – okos és az internetre csatlakozik
- A Fujitsu intelligens platformot vezet be az Ipar 4.0 támogatására
- A Fujitsu IoT megoldása javítja a betegellátás színvonalát
- A digitális érettség mérhető és fejleszthető
- A Siemens Gamesa a Fujitsu AI-megoldásával gyorsítja a minőségellenőrzést
- A Fujitsu új PRIMEQUEST szerverekkel segíti az adatközpontok gazdaságos működését
- A müncheni Fujitsu Fórum bemutatja miként ösztönzi a „Digital Co-creation” az átalakulást
- A Fujitsu és a NetApp bevezetik az NFLEX konvergens infrastruktúramegoldást
- A Fujitsu nagy teljesítményű adatanalitikai referenciamodellel bővíti PRIMEFLEX kínálatát
- A hibrid IT kulcsa az összehangolt üzleti és informatikai stratégia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.