Az Intrum globális IT-outsourcing szerződést kötött a Fujitsuval
Európa vezető hitelkezelési szolgáltatócsoportja, a Intrum hét évre szóló globális IT-outsourcing szerződést írt alá a Fujitsuval.
A 23 országot lefedő megállapodás keretében a Fujitsu teljes körűen kiszervezett IT-szolgáltatásokat nyújt az Intrumnak az adatközponti működés, a felhő, a hibrid IT, a biztonság, a 7x24 órás service desk és a több mint 8000 végfelhasználót érintő támogatás terén. A szerződés induló értéke mintegy 100 millió euró.
Az Intrum Justitia és a Lindorff fúziójával 2017 júniusában létrejött Intrum Európa legnagyobb, 100 ezresnél is nagyobb ügyfélkörrel rendelkező hitelkezelési szolgáltatója. Az IT-infrastruktúrák valamennyi földrajzi térségre és leányvállalatra kiterjedő ésszerűsítése és modernizációja fontos szerepet játszik az Intrum konszolidálásában.
Az Intrum az IT-infrastruktúra kiszervezése terén a Lindorffal korábban folytatott együttműködés tapasztalatai alapján választotta a Fujitsut IT-partnerül. A Fujitsu emberközpontú szemléletét, globális képességeit, folyamatos stratégiai innovációs tevékenységét és a fejlett automatizáció, valamint a hálózat peremén működő és IoT-technológiák integrálása terén felhalmozott, bizonyított szakértelmét kamatoztatva nyújtja szolgáltatásait a vállalatnak. Azzal, hogy kiszervezi IT-infrastruktúráját a Fujitsuhoz, az Intrum szert tehet az igény szerinti kapacitásbővítéshez szükség rugalmasságra. A vállalat elengedhetetlennek tartja az ütőképes IT-infrastruktúrát globális növekedésének felgyorsítása, hatékonysága fokozása és állandó IT-karbantartási költségei mérséklése szempontjából.
A szerződés keretében a Fujitsu teljes körű outsourcing-szolgáltatást biztosít ügyfelének. A következő generációs service desk mesterséges intelligencia alkalmazásával segít azonosítani az IT-problémák kiváltó okát, és megakadályozni megismétlődésüket.
„Küldetésünk, hogy segítséget nyújtsunk a vállalatoknak az ügyfeleik jobb kiszolgálásához, és ezen keresztül az üzleti növekedéshez. Olyan megoldásokat kínálunk számukra, amelyekkel javíthatják cashflowjukat, és hosszú távon is nyereségesen működhetnek. Piacvezető hitelkezelési szolgáltatóként nagy teljesítményű IT-infrastruktúrára van szükségünk a tőlünk elvárt biztonság, agilitás és rendelkezésre állás biztosításhoz. A Lindorffal kiépített partnerkapcsolat során a Fujitsu már bizonyította képességeit e téren. Fúziónk lehetőséget teremtett a növekedésre, az optimalizálásra és földrajzi terjeszkedésre. A Fujitsuval aláírt megállapodás jó alapot teremt a még hatékonyabb IT-szolgáltatások nyújtásához, és segít kiaknáznunk a méretgazdaságosságból és a kiterjedtebb szakértelemből adódó új lehetőségeket” – nyilatkozta Cathrine Klouman, az Intrum operatív vezérigazgató-helyettese.
„Az Intrum döntése a Fujitsu mellett bizonyítja, hogy élen járunk a hálózat peremén működő intelligens technológia és a dolgok internetje mindennapi üzleti folyamatokba való beépítése terén. Az Intrum a Fujitsu szakértőire bízza IT-infrastruktúrája üzemeltetését és organikus növekedését. Ahogy a hitelbírálatok és a pénzmozgások hathatós kezelésével az Instrum is segít ügyfeleinek, szolgáltatásainkon keresztül mi is lehetővé tesszük az Instrumnak, hogy a technológia döntő szerepet játsszon értéklánca működésében” – mutatott rá Conway Cosi, a Fujitsu menedzselt infrastruktúra-szolgáltatásokért felelős vezetője az EMEIA-régióban.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu mainframe-mérnökök új generációját képezi az EPS Akadémián
- A Fujitsu az SAP-val összefogva támogatja az ügyfelek digitalizációját
- A Fujitsu intelligens platformot vezet be az Ipar 4.0 támogatására
- A Fujitsu IoT megoldása javítja a betegellátás színvonalát
- A Siemens Gamesa a Fujitsu AI-megoldásával gyorsítja a minőségellenőrzést
- A Fujitsu új PRIMEQUEST szerverekkel segíti az adatközpontok gazdaságos működését
- A müncheni Fujitsu Fórum bemutatja miként ösztönzi a „Digital Co-creation” az átalakulást
- A Fujitsu és a NetApp bevezetik az NFLEX konvergens infrastruktúramegoldást
- A Fujitsu nagy teljesítményű adatanalitikai referenciamodellel bővíti PRIMEFLEX kínálatát
- A Fujitsu bemutatta FUTRO vékonykliens-eszközeinek következő generációját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.