Az Intrum globális IT-outsourcing szerződést kötött a Fujitsuval
Európa vezető hitelkezelési szolgáltatócsoportja, a Intrum hét évre szóló globális IT-outsourcing szerződést írt alá a Fujitsuval.
A 23 országot lefedő megállapodás keretében a Fujitsu teljes körűen kiszervezett IT-szolgáltatásokat nyújt az Intrumnak az adatközponti működés, a felhő, a hibrid IT, a biztonság, a 7x24 órás service desk és a több mint 8000 végfelhasználót érintő támogatás terén. A szerződés induló értéke mintegy 100 millió euró.
Az Intrum Justitia és a Lindorff fúziójával 2017 júniusában létrejött Intrum Európa legnagyobb, 100 ezresnél is nagyobb ügyfélkörrel rendelkező hitelkezelési szolgáltatója. Az IT-infrastruktúrák valamennyi földrajzi térségre és leányvállalatra kiterjedő ésszerűsítése és modernizációja fontos szerepet játszik az Intrum konszolidálásában.
Az Intrum az IT-infrastruktúra kiszervezése terén a Lindorffal korábban folytatott együttműködés tapasztalatai alapján választotta a Fujitsut IT-partnerül. A Fujitsu emberközpontú szemléletét, globális képességeit, folyamatos stratégiai innovációs tevékenységét és a fejlett automatizáció, valamint a hálózat peremén működő és IoT-technológiák integrálása terén felhalmozott, bizonyított szakértelmét kamatoztatva nyújtja szolgáltatásait a vállalatnak. Azzal, hogy kiszervezi IT-infrastruktúráját a Fujitsuhoz, az Intrum szert tehet az igény szerinti kapacitásbővítéshez szükség rugalmasságra. A vállalat elengedhetetlennek tartja az ütőképes IT-infrastruktúrát globális növekedésének felgyorsítása, hatékonysága fokozása és állandó IT-karbantartási költségei mérséklése szempontjából.
A szerződés keretében a Fujitsu teljes körű outsourcing-szolgáltatást biztosít ügyfelének. A következő generációs service desk mesterséges intelligencia alkalmazásával segít azonosítani az IT-problémák kiváltó okát, és megakadályozni megismétlődésüket.
„Küldetésünk, hogy segítséget nyújtsunk a vállalatoknak az ügyfeleik jobb kiszolgálásához, és ezen keresztül az üzleti növekedéshez. Olyan megoldásokat kínálunk számukra, amelyekkel javíthatják cashflowjukat, és hosszú távon is nyereségesen működhetnek. Piacvezető hitelkezelési szolgáltatóként nagy teljesítményű IT-infrastruktúrára van szükségünk a tőlünk elvárt biztonság, agilitás és rendelkezésre állás biztosításhoz. A Lindorffal kiépített partnerkapcsolat során a Fujitsu már bizonyította képességeit e téren. Fúziónk lehetőséget teremtett a növekedésre, az optimalizálásra és földrajzi terjeszkedésre. A Fujitsuval aláírt megállapodás jó alapot teremt a még hatékonyabb IT-szolgáltatások nyújtásához, és segít kiaknáznunk a méretgazdaságosságból és a kiterjedtebb szakértelemből adódó új lehetőségeket” – nyilatkozta Cathrine Klouman, az Intrum operatív vezérigazgató-helyettese.
„Az Intrum döntése a Fujitsu mellett bizonyítja, hogy élen járunk a hálózat peremén működő intelligens technológia és a dolgok internetje mindennapi üzleti folyamatokba való beépítése terén. Az Intrum a Fujitsu szakértőire bízza IT-infrastruktúrája üzemeltetését és organikus növekedését. Ahogy a hitelbírálatok és a pénzmozgások hathatós kezelésével az Instrum is segít ügyfeleinek, szolgáltatásainkon keresztül mi is lehetővé tesszük az Instrumnak, hogy a technológia döntő szerepet játsszon értéklánca működésében” – mutatott rá Conway Cosi, a Fujitsu menedzselt infrastruktúra-szolgáltatásokért felelős vezetője az EMEIA-régióban.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu mainframe-mérnökök új generációját képezi az EPS Akadémián
- A Fujitsu az SAP-val összefogva támogatja az ügyfelek digitalizációját
- A Fujitsu intelligens platformot vezet be az Ipar 4.0 támogatására
- A Fujitsu IoT megoldása javítja a betegellátás színvonalát
- A Siemens Gamesa a Fujitsu AI-megoldásával gyorsítja a minőségellenőrzést
- A Fujitsu új PRIMEQUEST szerverekkel segíti az adatközpontok gazdaságos működését
- A müncheni Fujitsu Fórum bemutatja miként ösztönzi a „Digital Co-creation” az átalakulást
- A Fujitsu és a NetApp bevezetik az NFLEX konvergens infrastruktúramegoldást
- A Fujitsu nagy teljesítményű adatanalitikai referenciamodellel bővíti PRIMEFLEX kínálatát
- A Fujitsu bemutatta FUTRO vékonykliens-eszközeinek következő generációját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.