Okoscímkék adnak információt az okoseszközökről
Elektronikus polccímke pilotot indított a Laurel Bangkokban, Thaiföld egyik vezető telekommunikációs vállalatcsoportjánál.
Magyar cég kiforrott megoldására alapozza készlet- és raktárinformációs folyamatait a True Corporation. A vállalat Thaiföld egyik vezető telekommunikációs konglomerátuma, amely irányítást gyakorol az ország legnagyobb kábeltévé-szolgáltatója, a TrueVisions, valamint a legnagyobb mobilszolgáltatója, a TrueMove H felett. Szolgáltatásai mellett mobilkészülékeket, okostelefonokat, set-top boxokat és tableteket, valamint ezekhez tartozékok arzenálját forgalmazza. A vállalat korábban az Orange leányvállalata volt, jelenleg a Vodafone Group plc. egyik meghatározó partnere.
A telekommunikációs cég thaiföldi üzletláncának egyik bangkoki boltjában vezették be pilotprojekt keretén belül a 7,4”-os háromszínű SoluM elektronikus polccímkéket a koránt sem egyszerű thai nyelven. A címkék menedzselése felhőalapú kezelőfelületen keresztül végezhető, így nincs szükség bolti szerverre és PC-re, ami drasztikusan csökkenti az üzemeltetési költségeket. A rendszer emellett dinamikus sablon- és logókezeléssel segíti a tartalmak automatizált megjelenítését a címkéken.
„A pilotrendszer november elején indult. Jelenleg az üzletlánc papírcímkékre nyomtatja az információkat és manuálisan helyezi ki közel 150 boltjába, amely rengeteg időt és humán erőforrást emészt fel. Az elektronikus polccímkék bevezetése esetén szükségtelenné válik majd a hagyományos, sérülékeny, egymásra ragasztott és könnyen leeső papírcímkék használata” – mondta Bessenyei Attila, a Laurel ügyvezetője. Így a kereskedő az akciókat pár másodperc alatt felviheti és aktiválhatja üzletláncában, ezen felül a vásárlók áttekinthető, igényes, a tájékoztatásra figyelmet fordító üzlet képét látják.
„A Laurel célja, hogy a pilotprojekt sikeressége esetén a teljes bolthálózatra kiterjedő polccímke-cserét hajtsunk végre” – tette hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkek
- Csúcstechnológia a vásárlókért
- Az Euronics hálózata az elsők között teljesítette az új online kassza előírásokat
- Mi az? Pontosabb a GPS-nél és az év retail szenzációja lehet?!
- Változások a legnagyobb magyar retail-informatikai cégnél
- Megjelent Magyarországon az eBlokk
- Új stratégiai igazgató a Laurelnél
- Tabletkasszával nyitott az exkluzív cipőbolt
- Felhőben olcsóbbak és hatékonyabbak a kereskedelmi rendszerek
- Zsebre tehető online pénztárgépet fejlesztettek ki
- Okospolc, a kereskedők új csodafegyvere
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Növényvédelmi drónpilótaképzést indít a Széchenyi-egyetem, az ABZ Drone és a CloudIA
A Széchenyi István Egyetem, az ABZ Drone Kft. és a Cloud for Intelligent Airplace Zrt. (CloudIA) együttműködési megállapodást kötöttek, amelynek keretében növényvédelmi drónpilóta-képzést indítanak, először május végén. Az oktatás az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karon valósul meg, elérhetővé téve a legmagasabb szintű drónképzést a régió szakemberei számára.
Mitől lesz okos a jövő hálózata
A jövőben a megújuló energiaforrások arányát növelnék a legtöbben, 2030-ra pedig a digitalizáció és az energiaellátás zöldülése a legmarkánsabban megmutatkozó igény - derül ki az E.ON Hungária Csoport reprezentatív kutatásából. A vállalatcsoport felkészülve a jövő kihívásaira, az elkövetkező években 1 milliárd eurót tervez költeni áramhálózatának fejlesztésére Magyarországon és folyamatosan keresi és alkalmazza azokat a megújuló energia használatát segítő innovatív eszközöket, amelyek a hálózat stabilitását és rugalmasságát szolgálják.
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.