Kezdje az új évet innovatív ötlete megvalósításával!
Január 3-ig lehet még jelentkezni az NN Biztosító 3 hónapos intenzív startup inkubátor programjára, a Sparklab következő fordulójára.
A Sparklab alapítónként 5000 euró vissza nem térítendő támogatással, 3X1 hét intenzív bootcamp-pel, marketing és értékesítési stratégiával, az NN Biztosító kapcsolati hálójával, személyre szabott coaching valamint mentor programokkal, és inspiráló közösségi irodai környezettel is támogatja azokat a kezdeményezéseket, melyek hozzájárulhatnak az emberek életminőségének javításához. Cserébe még tulajdonosi részesedésre sem tart igényt, csupán elhivatottságot és hatékony együttműködést vár a jelentkezőktől.
A Sparklab inkubátor program ismét várja azokat az ötletgazdákat, akik megfogadták, hogy világraszóló felfedezésük jövőre nem marad az íróasztal fiók áldozata, és kapva-kapnak az alkalmon, hogy három hónapot dedikáljanak az életükből azért, hogy az ötletből működő prototípus, piacképes verzió születhessen. Az NN által indított programba bárhonnan érkezhetnek az innovatív ötletek: legyen az startup, cégen belüli kezdeményezés, nagyvállalati együttműködés, vagy egyetemi csapat. Az NN Biztosító nyitott minden olyan ötletre, melynek gyümölcse egy-egy olyan innováció, amely képes jobbá tenni az életünket.
Az innováció az elmúlt években kulcsfontosságúvá vált az NN Csoport stratégiájában. A digitalizáció előnyei a biztosítói iparágban is kiaknázhatók, hiszen a technológiai újítások új dimenziót nyitnak a kockázatok beárazásában, a személyre szabhatóság megteremtésében, az ügyfélélmény növelésében. Hollandia után 2017. február végétől Magyarországon is elindult a Sparklab, mely úttörő módon az NN Csoport első startup inkubátor programja, és a magyar biztosítói szegmensben is példa nélküli.
“A magyarországi Sparklab azzal a céllal jött létre, hogy szárnyaink alá vegyük azokat az ötleteket, melyekkel javítani lehet az emberek életminőségét. Ezt támogatjuk anyagiakkal, erőforrásokkal és eszközökkel, de kifejezetten szeretnénk elkerülni, hogy csak ezért jelentkezzenek az öteletgazdák. Elsősorban tehát olyan csapatokat várunk a programba, akiknek eleve azonosak a céljaik és akikkel emiatt könnyen egy irányban tudunk gondolkodni. Ha ez megvan, várjuk az ötleteket az egészség, sport, táplálkozás vagy akár a pénzügyi területről is - amennyiben tisztán érezhető, hogy az emberek életminősége javulni fog tőle.” - mondta Sűdy István, a Sparklab vezetője.
A februári indulás óta a Sparklab már túl van egy sikeres programon, ahol három izgalmas kezdeményezést is sikerült felkarolni:
- DIABLOG - egy, a Vodafone-nal közösen fejlesztett, a cukorbetegséggel élők mindennapjait megkönnyítő alkalmazás és hardver,
- POTZAK - egy kismamákat segítő applikáció, ami a szülés után szétnyílt hasizom rehabilitálásában segít,
- valamint egy olyan CHATBOT, mely a biztosító ügyfélszolgálati munkáját támogatja.
A kiválasztott ötletek a program végén egy Demo Day keretében mutatkozhattak be a sajtó, befektetők, nagyvállalatok, startupperek és érdeklődők előtt.
A februárban induló, következő programot megelőzően a Sparklab vezetői Sűdy István és Bozsánovics Judit 2 hónap leforgása alatt végigjárták a Balkán régió valamint közép-kelet európai térség legnagyobb startup közösségeit is, hogy személyesen is megismerjék és felkészíthessék a program számára releváns tehetségeket. A 9 országot érintő felfedező turnéjuk során már számos potenciális jelentkezőt ismertek meg, de a nevezés még egészen január 3-ig nyitott az innovátorok számára.
A szervezők január végén fogják kihirdetni a kiválasztott projekteket és az alkotói munka február végén kezdődik el Budapest szívében, a Mosaik coworking irodában.
Az ajánlat tartalma:
- 3x1 hét bootcamp, és három hónap mentorálás
- 5000 euró vissza nem térítendő támogatás alapítónként
- Az NN biztosító kapcsolati tőkéje és integráció a hazai startup ökoszisztémába
- Megbeszélések szervezése az NN Biztosító releváns munkatársaival
- Az első potenciális ügyfél akár maga az NN Biztosító Zrt.
- Coworking iroda a belváros szívében
- Befektetői találkozók
A Sparklab a legtöbb inkubátor programtól eltérően a támogatásért cserébe nem kér tulajdonosi részesedést kiválasztott csapatoktól, csupán annyi az elvárás, hogy a program időtartama alatt kizárólagosan ötletük megvalósításán dolgozzanak és legjobb tudásuk szerint éljenek a felkínált támogatási lehetőségekkel.
Kapcsolódó cikkek
- A Szívünk Napján kipróbálható a WIWE
- Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE
- Mesterséges intelligenciával becsül jövőbeli virtuális deviza árakat a magyar startup
- Az InnoEnergy stratégiai partnere lett a MOL-csoport
- Nemzetközi startup hálózathoz csatlakozott a METU
- Újabb startup fellendülés indulhat Pécsről
- A HeatVentors lett Európa legjobb energia startupja
- Az innováció csapatmunka
- December közepétől igénybe vehető az angyalbefektetői adókedvezmény
- A gasztronómiát is felforgatják a magyar startupok
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.