Átfogó hálózati eszközkezelő megoldást fejlesztett az Axis
Az Axis Communications bejelentette átfogó eszközkezelő megoldását, amely könnyű, költséghatékony és biztonságos felügyeletet biztosít a védelmi hálózat valamennyi eszközére. Az AXIS Device Manager nevű eszközkezelő megoldással minden fontosabb telepítés és operatív feladat egy felületről menedzselhető.
Miközben a biztonsági fenyegetések egyre általánosabbá válnak a hétköznapokban, az Axis eszközkezelő megoldása proaktív védelmet biztosít mind a hálózatnak, mind az abban található eszközök számára. Az átfogó megoldás révén egy felületről kezelhető több ezer, akár eltérő helyszíneken telepített Axis IP-kamera, beléptető rendszer vagy audioeszköz is.
Az AXIS Camera Management szoftverplatform továbbfejlesztésével az Axis ügyféloldalon is könnyű telepíthetőséggel és költséghatékony üzemeltetéssel kívánja segíteni a végfelhasználókat, akik eközben proaktív módon biztosíthatják eszközeik és hálózataik védelmét.
Az AXIS Device Manager megoldás eszközkezelési funkciók széles skáláját biztosítja, beleérve az IP-címek automatikus kiosztását, az egyes eszközök telepítését, helyettesítését és frissítését, a több szerverhez, vagy rendszerhez való csatlakoztatást, a visszaállítási pontok, valamint az alapértelmezett beállítások és az eszközök firmware-frissítéseinek kezelését, a felhasználói fiókok és jelszavak kezelését, valamint a HTTPS és IEEE 802.1X tanúsítványok menedzselését, megújítását.
Fókuszban a kiberbiztonság
Egy olyan környezetben, ahol a technológia folyamatosan fejlődik és változik, illetve a kiberbűncselekmények egyre kifinomultabbá válnak, kulcsfontosságú, hogy egy biztonsági és védelmi infrastruktúrát is dinamikusan kezeljünk nap mint nap. Az AXIS Device Manager jelentős fejlődést jelent mindebben, hiszen központilag teszi lehetővé a fiókok, jelszavak és tanúsítványok kezelését, miközben az Axis irányelvei alapján meg is erősíti az eszközök védelmét. Mindez jobb kezelhetőséget és költséghatékonyságot jelent a rendszertelepítők számára épp úgy, mint az üzemeltetők számára, hogy proaktívan menedzseljék a hálózati elemeket, illetve beépítsék a kulcsfontosságú biztonsági funkciókat.
Az AXIS Device Manager segítségével könnyen elérhető a hálózatban valamennyi Axis-eszköz, és miután a hozzáférés, a telepítés, a hálózatba illesztés még könnyebbé válik, rengeteg időt és energiát takarít meg a rendszer-üzemeltetők számára – mondta Ola Lennartsson, az Axis globális termékmenedzsere. A szakértő szerint napjainkban már a statikus eszközök nem csak idejétmúltak, hanem a kiberfenyegetéseknek is fokozottan vannak kitéve. Éppen ezért fontos, hogy a végfelhasználók olyan eszközt kapjanak az AXIS Device Managerrel, amely lehetővé teszi számukra a könnyű, gyors és határozott eszközkezelést a hálózatban.
Kapcsolódó cikkek
- A tudatosság hiánya okozza az egyik legnagyobb veszélyt a vállalkozások számára
- Az internetre csatlakoztatható készülékek többsége még mindig sérülékeny
- Elérhető az ESET Smart TV Security alkalmazása az okostévék védelméhez
- A Kaspersky Lab csúcsminőségű védelme megállíthatatlannak bizonyult
- Magas az androidos kártevők száma
- A DDoS támadások költségei akár a 2 millió dollárt is elérhetik
- A spam és adathalász támadások fő témái 2017-ben a foci vb és a Bitcoin volt
- Év eleji trójai áradat
- Ne légy online csalás áldozata!
- Népszerű üzenetküldő alkalmazást használnak bányászatra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.