Technológiai karrierdélután lányoknak a Skool és a Vodafone szervezésében
A Vodafone Magyarország és a Skool közös célja, hogy fiatal lányok technológiai képzésével támogassa a nemek arányának kiegyenlítését ezen a területen. Az érdeklődő 14-18 éves korosztályt ezúttal egy karrierdélutánon avatják be a techvilág rejtelmeibe.
A Vodafone Magyarország mindent megtesz, hogy segítsen áthidalni a digitális szakadékot. Ehhez elengedhetetlen, hogy lányok és fiúk egyaránt otthonosan mozogjanak a technológia világában. A szolgáltató ezért a Technológiai Oktatásért Alapítvány Skool projektjével összefogva a lányokat arra ösztönzi, hogy nyissanak olyan szakmák irányába, amelyeket a köztudatban hagyományosan „fiúsnak” szoktak elkönyvelni.
A „Programozd be a jövődet” elnevezésű karrierdélutánra olyan, 14-18 éves lányok jelentkezését várják, akiket érdekel, mivel telik egy fejlesztő napja, vagy hogy hány szakterület dolgozik együtt egy tech projekten. Kíváncsiak az IoT fejlesztésekre, és akár kipróbálnák magukat leendő UX designerekként is. A közös szervezésű eseményen jelen lesz Amrita Gangotra, a Vodafone Magyarország Műszaki vezérigazgató-helyettese is – az események lényege ugyanis, hogy a résztvevők betekintést nyerhessenek a technológia világába és beszélgethessenek az idetartozó területeken dolgozó sikeres nőkkel, akik bemutatják a különböző munkaköröket, és betekintést nyújtanak abba, hogyan is zajlanak a csapatok mindennapjai.
A jelentkezéshez ezen linken található jelentkezési lapot kell kitöltenie az érdeklődőknek. Előzetes matematikai vagy technológiai tudás nem feltétel, azonban érdemes minél előbb jelentkezni, mert a résztvevők száma korlátozott, 30 fő. A jelentkezési határidő 2018. március 5., hétfő, 12 óra, a részvétel pedig díjmentes.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone a holdon
- Drónkövető technológiát tesztel a Vodafone
- A digitális próbafülkék valósággá válnak
- Vodafone Díjat kapott Enyedi Ildikó
- Hálózatot fejleszt a Vodafone
- A vodafone 90 gigabájtnyi meglepetéssel készül a szerelmeseknek
- A Nokia és a Vodafone segítség katasztrófahelyzetben
- Vodafone ünnepi adatok
- Egyre növekszik a mobilinternet népszerűsége
- A világ első SMS-e
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.