A fenntarthatóságot szolgáló digitális megoldásokat díjaz a Magyar Telekom
A Magyar Telekom idén is meghirdeti pályázatát a DELFIN Díjra, amivel a fenntartható fejlődés iránt elkötelezett, tevékenységükhöz viszonyítva kimagasló törekvést felmutató vállalkozások és szervezetek munkáját ismeri el immár 11. alkalommal. A díjra négy kategóriában április 30-ig lehet pályázni.
A DELFIN Díjra 2018-ban a következő négy kategóriában pályázhatnak Magyarországon működő kkv-k, nagyvállalatok és civil szervezetek:
- Fenntartható innováció
- Sokszínűség
- Klímavédelem
- Fenntartható tudatformálás
Az idei pályázat elbírálása során a szakmai zsűri előnyben részesíti a smart, digitális megoldásokat, illetve a technológiai újításokat bemutató megoldásokat. A beérkezett pályázatokat értékelő szakmai zsűri tagjai: Bodó Péter, a route4U alapítója; Dr. Pataki György, a Budapesti Corvinus Egyetem docense; a Fenntarthatósági Média Klub képviseletében Holczer Angéla, a Ringier Axel Springer marketing igazgatója; továbbá Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, és Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom vállalati fenntarthatósági központjának vezetője.
A 2018-as év DELFIN Díjasai Botos Péter üvegművész erre az alkalomra készített alkotását kapják, emellett minden DELFIN Díjas kiállítási lehetőséget kap a szeptember 29-én az Akvárium Klub területén megrendezésre kerülő, 11. Fenntarthatósági Napon, valamint egy minikampány keretében a nyertes pályázatokról 2-3 perces bemutató kisfilm is készül, amelyhez online promóció jár. Nyertes KKV-k és civil szervezetek esetén további nyeremény egy Üzleti trend L díjcsomag korlátlan adatforgalommal 2 évre 1 SIM-re, míg a nyertes nagyvállalatok bemutatkozási és kiállítási lehetőséget kapnak a T-Systems Magyarország 2018-as Symposiumán, amely az ICT iparág legnagyobb, egész napos rendezvénye.
A pályázatokat elektronikus formában lehet benyújtani a 2018. április 30-ig a következő e-mail címre: fenntarthatosag@telekom.hu. A DELFIN Díjat a Telekom XIX. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésén adja át 2018. június 14-én. A pályázati felhívás elérhető a Telekom honlapján.
A Magyarországon működő vállalkozások és társadalmi szervezetek elismerését célzó DELFIN Díjat (Díj egy Elkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) 2008 óta ítélik oda a kimagasló fenntarthatósági felelősséget mutató megoldásoknak. Az immáron harmadik éve karbonsemlegesen működő Magyar Telekom Csoport célja, hogy ösztönözze és támogassa az üzleti szektor szereplőinek fenntarthatósági törekvéseit. A díj odaítélésével ugyancsak elismeri azon társadalmi szervezetek munkáját, amelyek innovatív megoldásaikkal hozzájárulnak a fenntartható szemléletmód elterjedéséhez.
Az elmúlt évek során megannyi érdekes projektet díjazott a zsűri, így például az ország első zöld taxi flottáját, a fesztiválokon napkollektoros zuhanyzókat biztosító vállalkozást, a látássérültek számára nyújtott hangoskönyvtárat, vagy azt az applikációt, amely lehetővé teszi, hogy az éttermekben megmaradt, kidobásra váró, de még fogyasztható ételek kedvező áron jussanak el a fogyasztókhoz.
A 2017. évi DELFIN Díj nyerteseiről készült videók itt megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkek
- Új internetalapú üzenetküldő szolgáltatás indul a Magyar Telekomnál
- A Médiatanács felfüggesztette az országos kereskedelmi rádiós pályázatot
- Kutas István lesz a Magyar Telekom PR vezetője
- 300 millió forint keretösszeggel indul az idei rádiós hír- és magazinműsorok pályázata
- Lezárult az OTP Fáy András Alapítvány Ötletpályázata
- A Facebook legújabb internettechnológiáját teszteli a Magyar Telekom
- A Telekom ismét meghirdeti a Fenntarthatósági sajtódíj-pályázatot
- A Telekom pályázatot hirdet fenntartható szervezetek számára
- Átadták az idei DELFIN Díjakat
- Újra DELFIN Díj a felelősen működő magyar vállalatokért!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.