Indul a Vodafone és a Logiscool Nagy Digitális Kalandja!
Országszerte 36 helyszínen indul újra a Logiscool szervezésében és a Vodafone támogatásával a tavaly első alkalommal megrendezett Nagy Digitális Kaland, mely digitális fejtörőkkel és logikai feladatokkal várja május 11-én a 3-6. osztályos diákokat. Magyarország első digitális csapatversenyére már elindult a jelentkezés, mely egészen április16-ig tart!
A Logiscool Digitális Tudásért Alapítványa szervezésében és a Vodafone Magyarország által működtetett digitaliscsalad.hu okos magazin támogatásával létrejövő Nagy Digitális Kalandra a szervezők általános iskolás gyermekekből álló csapatok jelentkezését várják – tavaly 23 helyszínen 2000 gyerek vett részt az eseményen. A háromfős, 3-4. és 5-6. osztályos diákokból álló csapatoknak 60 perc áll rendelkezésükre, hogy teljesítsék a digitális világgal, logikus, algoritmikusgondolkodással, illetve az internetbiztonsággal kapcsolatos, játékos küldetést. Idén is LogiRobi, a barátságos űrből érkezett robot tudásának fejlesztése a cél.
A gyermekeknek Wi-Fi képes laptopra vagy tabletre is szükségük lesz az online feladatok teljesítéséhez, az internetet a Vodafone biztosítja 4G képes MiFi eszközeivel. Emellett az országosan, a két kategóriában első 10 legjobb csapat díjat is kap a Vodafone-tól – a díjak közt okos- és digitális eszközök szerepelnek. Emellett a telekommunikációs szolgáltató egy különdíjat is meghirdetett a legjobb, csak lányokból álló csapatnak – a vállalat ugyanis kiemelten fontosnak tartja a lányok bátorítását a technológiai pályák választására.
A verseny alatt a helyszínen a szülők biztonságos internet oktatásban részesülhetnek.
A Nagy Digitális Kalandra már elindult a jelentkezés. Érdemes minél előbb benevezni, mert hamar betelnek a helyek. A verseny weboldala: nagydigitaliskaland.hu.
A Nagy Digitális Kaland 2018. május 11-én, 14:30-kor indul.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: jön a feltöltőkártyás adategyeztetés!
- Mérföldkőhöz érkezett a Vodafone Digitális Iskola Programja
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- Legyél Te a 2018-as év MOS Világbajnoka!
- Testre rögzíthető szenzorokat tesztel a Vodafone
- Technológiai karrierdélután lányoknak a Skool és a Vodafone szervezésében
- Vodafone a holdon
- Teltház volt a Women Startup Competition Kolozsvári versenyén
- Meghosszabbított nevezési határidővel várja az innovatív ötleteket a Microsoft
- Drónkövető technológiát tesztel a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.