IDS üzemanyagkártya teherautókhoz: 100%-os, bankkártya szintű biztonság
A teherautók számára kifejlesztett érintésmentes üzemanyagkártyájának bevezetése óta eltelt tizennyolc hónap után az IDS (International Diesel Service, a Kuwait Petroleum Corporation teherautókra szakosodott leányvállalata) lenyűgöző biztonsági adatokkal büszkélkedhet: kártyájával egyetlen esetben sem követtek el fizetési csalást vagy visszaélést. Az üzemanyagkártyát a beépített biztonságos chipnek köszönhetően lehetetlen másolni, ami – további megelőző intézkedésekkel kiegészülve – azt eredményezte, hogy az IDS létrehozta az egyetlen olyan kártyát a piacon, amely garantálja a kártyaműveletek teljes biztonságát.
Az üzemanyagkártya-biztonság tekintetében piacvezető IDS elsőként látta el üzemanyagkártyáit RFID technológiával és vezette be a kártyaműveletek valós idejű engedélyezését. A beépített chip nem csupán a kártyák gyors és könnyű használhatóságáról gondoskodik – az érintésmentes bankkártyákéval azonos funkciókat biztosítva –, hanem páratlanul biztonságossá is teszi a folyamatot.
Vincenzo Maniaci, a Kuwait Petroleum Corporation nemzetközi kártyaüzemeltetési igazgatója szerint: „Az üzemanyag továbbra is igen népszerű célpontja a csalóknak. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy az IDS kártyáival egyetlen egy esetben sem követtek el csalást. Üzemanyagkártyáink ugyanolyan biztonságosak, mint a bankkártyák és a legmagasabb fokú biztonságot kínálják a piacon. Kártyáink nem másolhatók, ezért hamisításuk lehetetlen, így a bűnözők nem tudják felülírni az általunk alkalmazott technológiát.”
Amellett, hogy gondoskodik a kártyák teljes biztonságáról, az IDS intelligens intézkedések egész sorával garantálja a kártyaműveletek biztonságát 600 európai töltőállomáson, valamint teljes körű ellenőrzést biztosít az üzemanyagkártyák felett. Ügyfeleik a jól felépített és egyszerűen navigálható iAccount kártyakezelő rendszerükön keresztül online megadhatják teherautó-kártyáik és sofőrkártyáik beállításait, és intézhetik a kártyákhoz kapcsolódó ügyeket. Ezáltal a kártyaműveletekre, az aktuális hitelkeretre, az árakra és a töltőállomás-hálózatra vonatkozó információk könnyen hozzáférhetők. A nagyobb ügyfelek pedig könnyen áttekinthető csoportokba rendezhetik alvállalkozóikat.
A töltőállomásokon PIN kód segítségével online ellenőrzi a cég a felhasználók jogosultságait, ezáltal megelőzhető, hogy nem engedélyezett kártyaműveletet hajtsanak végre. Az IDS az egyetlen vállalat a piacon, amely üzemanyagkártyáihoz teljes körű online ügyintézést biztosít.
Emellett elérhető a cég két kártyás fizetési rendszere is, amelynek keretében egy sofőrkártyát és egy teherautó-kártyát biztosít, és a kártyaművelet kizárólag a két kártya együttes használatával érvényesíthető.
Az IDS csalás elleni szakértői az év 365 napján figyelemmel kísérik a gyanús kártyaműveleteket. Alaposan kivizsgálnak minden szokatlan tevékenységet, és szoros kapcsolatot ápolnak a nemzetközi rendőri szervekkel.
A Kuwait Petroleum Corporation tagjaként működő IDS a 600-nál is több automata töltőállomást számláló európai hálózatán keresztül dízelolajat kínál a nemzeti és nemzetközi szállítmányozók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Az IDS is belekóstol az elektronikus útdíjfizetésbe
- Magyarországon bővül az üzleti folyamatszervezés piaca
- Kezdeményezés a vállalati és az akadémiai közösségek együttműködésére
- Az IDS Scheer felvĂĄsĂĄrolja a Plaut kelet-eurĂłpai ĂŠs ĂŠszak-amerikai rĂŠszlegĂŠt
- Házon kívül és belül
- Az első hibrid IDS-megoldás a biztonságosabb e-businessért
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.