Már egy perc olvasás is élmény
Május 16-tól többek között a Budapest Parkban, az A38-on, a Katona József Színházban, valamint országos mozihálózatok terjesztésében is futnak a Bookline új, animációs kisfilmjei. A hét rendhagyó alkotást a nemrég újra kiadott Örkény Egypercesek inspirálták, ám az olvasásnépszerűsítő kampány számos további kortárs és klasszikus könyvet is a közönség figyelmébe ajánl.
Milyen szerep jut a betűknek egy olyan világban, ahol a napunk nagy részét képek és digitális ingerek között töltjük? Vajon egy perc tényleg csak arra elég, hogy ránézzük az üzeneteinkre? Többek között erre keresi a választ a Bookline olvasásnépszerűsítő kampánya, amelynek keretében hét darab Örkény Egyperces történetet feldolgozó filmet készítettek el, egészen rendhagyó módon, a szavakat képpé alakítva. Az egyenként egy perc hosszúságú Egyperces animációs alkotások célja, hogy innovatív megoldásaival a képek között szocializálódó generációk számára is élményszerűvé tegyék az olvasást, ugyanakkor mindenki figyelmét felhívják arra, hogy akár egyetlen perc olvasás is képes színt csempészni a rohanó mindennapokba. A filmek ennek megfelelően a hagyományos megoldások mellett olyan felületeken is megjelennek, ahol a közönség alapvetően a képi ingerekhez szokott, így például színházban, mozikban, party kivetítőkön, városi fényfestéseken és természetesen Instagramon is, de a Bookline ígérete szerint számos további gerilla megoldásra is számíthatnak a budapesti járókelők.
„Az irodalom számtalan szépséget tartogat mindannyiunk számára. Ha csak Örkény Egyperceseit vesszük, azok például olyan örökérvényűek, hogy a ma fiataljainak is tartogatnak mondanivalót és szépséget, a mai világ embereit is megszólító humort. Szavait értheti fiatal és öreg, kultúra iránt fogékony és a kultúrát kevésbé követő egyaránt. A mi felelősségünk, hogy eljuttassuk szavait és a kultúrát mindenkihez.” – mondta el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline marketing igazgatója.
A Már egy perc olvasás is élmény névre keresztelt kampány ideje alatt a hét kisfilmet országosan 30 moziban, ebből 20 vidéki művészmoziban, és 8 Cinema City-ben, két színházban, három koncerthelyszínen, az A38 hajón, a Budapest Parkban és a Budapest Arénában lesz látható június 10-ig. A kampány összesen 18 várost érint, Budapesttől Pécsen, Szegeden és Miskolcon át, Salgótarjánig. A filmeket ott lesznek többek között a Game of Thrones, Lenny Kravitz, Elvis in Concert és John Williams koncertjei előtt és közben, valamint a Cirkó-Gejzírben, a Katona József Színházban és a Jurányiban.
A Bookline a kampány részére készült aloldalán több olyan művet is bemutat, aminek elolvasására elég rövidebb időt is fordítania az olvasónak, pár perc olvasással is kultúrát csempészhet a mindennapokba. A kampánnyal a mozik és koncerthelyszínek mellett találkozhatunk a Bookline közösségi média felületein, Youtube, Facebook és Instagram csatornáin és a sajtóban.
https://www.youtube.com/watch?v=2S8TCYSncp4
https://www.youtube.com/watch?v=ZUp-NNZW4Fg
https://www.youtube.com/watch?v=GPzlTDf29pk
https://www.youtube.com/watch?v=gWZ62HD9sGo
https://www.youtube.com/watch?v=SNdHGlIaKJQ
https://www.youtube.com/watch?v=m7Sh7O4HWIw
https://www.youtube.com/watch?v=OOIMNpTRp24&feature=youtu.be
A Bookline promóciót is kapcsol a kezdeményezéséhez, az Egy perc olvasás is élmény kampányban minden videóhoz kapcsolódó Facebook nyereményjátékával menő Bookline merchandising eszközöket lehet nyerni, aki pedig írásra adja a fejét és beküldi a saját Egyperces írását, az további izgalmas nyereményekhez juthat.
A Libri-Bookline csapata és a BOLD ügynökség közös munkában valósult meg a kampány. A két csapat most dolgozott együtt először.
Kapcsolódó cikkek
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Bookline: Ha nyár, akkor szórakozás
- Shopline néven online bevásárlóközpontot nyit a Bookline
- A közösségi vásárlás terén erősít a Bookline
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Bookline: 4,3 százalékkal nőtt a forgalom az I-III. negyedévben
- A bookline.hu az "Év Internetes Kereskedője" 2010-ben
- Új vállalat lépett a magyar könyves piacra
- A Bookline.hu megvásárolta a NetPiac.hu-t
- A Bookline.hu lett 2009. Év Internetes Kereskedője
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.