Már egy perc olvasás is élmény
Május 16-tól többek között a Budapest Parkban, az A38-on, a Katona József Színházban, valamint országos mozihálózatok terjesztésében is futnak a Bookline új, animációs kisfilmjei. A hét rendhagyó alkotást a nemrég újra kiadott Örkény Egypercesek inspirálták, ám az olvasásnépszerűsítő kampány számos további kortárs és klasszikus könyvet is a közönség figyelmébe ajánl.
Milyen szerep jut a betűknek egy olyan világban, ahol a napunk nagy részét képek és digitális ingerek között töltjük? Vajon egy perc tényleg csak arra elég, hogy ránézzük az üzeneteinkre? Többek között erre keresi a választ a Bookline olvasásnépszerűsítő kampánya, amelynek keretében hét darab Örkény Egyperces történetet feldolgozó filmet készítettek el, egészen rendhagyó módon, a szavakat képpé alakítva. Az egyenként egy perc hosszúságú Egyperces animációs alkotások célja, hogy innovatív megoldásaival a képek között szocializálódó generációk számára is élményszerűvé tegyék az olvasást, ugyanakkor mindenki figyelmét felhívják arra, hogy akár egyetlen perc olvasás is képes színt csempészni a rohanó mindennapokba. A filmek ennek megfelelően a hagyományos megoldások mellett olyan felületeken is megjelennek, ahol a közönség alapvetően a képi ingerekhez szokott, így például színházban, mozikban, party kivetítőkön, városi fényfestéseken és természetesen Instagramon is, de a Bookline ígérete szerint számos további gerilla megoldásra is számíthatnak a budapesti járókelők.
„Az irodalom számtalan szépséget tartogat mindannyiunk számára. Ha csak Örkény Egyperceseit vesszük, azok például olyan örökérvényűek, hogy a ma fiataljainak is tartogatnak mondanivalót és szépséget, a mai világ embereit is megszólító humort. Szavait értheti fiatal és öreg, kultúra iránt fogékony és a kultúrát kevésbé követő egyaránt. A mi felelősségünk, hogy eljuttassuk szavait és a kultúrát mindenkihez.” – mondta el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline marketing igazgatója.
A Már egy perc olvasás is élmény névre keresztelt kampány ideje alatt a hét kisfilmet országosan 30 moziban, ebből 20 vidéki művészmoziban, és 8 Cinema City-ben, két színházban, három koncerthelyszínen, az A38 hajón, a Budapest Parkban és a Budapest Arénában lesz látható június 10-ig. A kampány összesen 18 várost érint, Budapesttől Pécsen, Szegeden és Miskolcon át, Salgótarjánig. A filmeket ott lesznek többek között a Game of Thrones, Lenny Kravitz, Elvis in Concert és John Williams koncertjei előtt és közben, valamint a Cirkó-Gejzírben, a Katona József Színházban és a Jurányiban.
A Bookline a kampány részére készült aloldalán több olyan művet is bemutat, aminek elolvasására elég rövidebb időt is fordítania az olvasónak, pár perc olvasással is kultúrát csempészhet a mindennapokba. A kampánnyal a mozik és koncerthelyszínek mellett találkozhatunk a Bookline közösségi média felületein, Youtube, Facebook és Instagram csatornáin és a sajtóban.
https://www.youtube.com/watch?v=2S8TCYSncp4
https://www.youtube.com/watch?v=ZUp-NNZW4Fg
https://www.youtube.com/watch?v=GPzlTDf29pk
https://www.youtube.com/watch?v=gWZ62HD9sGo
https://www.youtube.com/watch?v=SNdHGlIaKJQ
https://www.youtube.com/watch?v=m7Sh7O4HWIw
https://www.youtube.com/watch?v=OOIMNpTRp24&feature=youtu.be
A Bookline promóciót is kapcsol a kezdeményezéséhez, az Egy perc olvasás is élmény kampányban minden videóhoz kapcsolódó Facebook nyereményjátékával menő Bookline merchandising eszközöket lehet nyerni, aki pedig írásra adja a fejét és beküldi a saját Egyperces írását, az további izgalmas nyereményekhez juthat.
A Libri-Bookline csapata és a BOLD ügynökség közös munkában valósult meg a kampány. A két csapat most dolgozott együtt először.
Kapcsolódó cikkek
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Bookline: Ha nyár, akkor szórakozás
- Shopline néven online bevásárlóközpontot nyit a Bookline
- A közösségi vásárlás terén erősít a Bookline
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Bookline: 4,3 százalékkal nőtt a forgalom az I-III. negyedévben
- A bookline.hu az "Év Internetes Kereskedője" 2010-ben
- Új vállalat lépett a magyar könyves piacra
- A Bookline.hu megvásárolta a NetPiac.hu-t
- A Bookline.hu lett 2009. Év Internetes Kereskedője
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.