Nyomdai digitalizáció felsőfokon

forrás: Prím Online, 2018. június 18. 14:48

A Xerox megőrizte vezető helyét a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) területén a Quocirca elemzői csoport legújabb, Európa-központú, de világpiaci trendeket is vizsgáló kutatása szerint. A piac igényei folyamatosan innovációra ösztönzik a Xeroxot, emellett a partnereknek rendszeres képzéseket is biztosít a cég.

A Xerox így immár négy éve listavezető a Quocirca piaci jelentései alapján egy olyan területen, mely a legnagyobb stratégiai értéket hordozza a nyomdaipar jövőjét tekintve. A Quocirca egy további, Print 2025 címen kiadott kutatása kitér arra is, hogy a szoftver és a szolgáltatási paletta bővítése nélkül a nyomdaipari digitalizáció és fejlesztés nehezen képzelhető el. Ez gyakran igencsak innovatív lehetőségek biztosítását feltételezi, melyben a menedzselt nyomtatási szolgáltatások már most is az élen járnak. „A Xerox rendelkezik az iparág egyik legfejlettebb és egyben legkifinomultabb szolgáltatási eszköztárával a nyomdaipari partnerek között” – mondta Louella Fernandes, a Quocirca társigazgatója. „A Xerox üzleti fejlesztési programja kifejezetten egyedülálló és meghatározó a piacon. Az értékesítési partnereknek széleskörű marketinget, sales tevékenységet, képzéseket és operatív támogatást is kínálnak.”

 

A Xerox menedzselt nyomtatási szolgáltatásai egyaránt megfelelnek a digitális átalakulással szembenéző nagyvállalatok, kis- és középvállalkozások (KKV) igényeinek. Munkafolyamatok automatizálásával és elemzésekkel is segíti ügyfeleit a Xerox fenntarthatósági céljaik elérésében, továbbá biztosítja a dokumentumkezelés folyamatainak, költségeinek jobb átláthatóságát és ellenőrzését, valamint  a legújabb hitelesítési, titkosítási és vírusvédelmi technológiák révén növeli a biztonságot is. 

 

„A KKV szektor egyre nagyobb érdeklődést mutat a menedzselt nyomtatási szolgáltatások iránt, így a siker kulcsát a partnereinkkel való minél szorosabb együttműködés jelenti. A Quocirca legfrissebb iparági jelentése és Print 2025 kutatása megerősíti elkötelezettségünket, hogy globális szinten növeljük tovább jelenlétünket" – mondta Jacques Edouard Gueden, a Xerox Nemzetközi kereskedelmi osztály alelnöke. „A Xerox egyedülálló megoldásai, mint például az MPS Essentials Suite és a Xerox Partner Print Services (XPPS) nemcsak segítik az üzleti partnereket, de versenyelőnyhöz is juttatják őket, melyre különösen nagy szükségük lesz az elkövetkező öt évben a piac dinamikus növekedése miatt."

 

Az előnyös piaci pozíciót az is biztosítja, hogy az új Xerox ConnectKey portfólió napjaink vállalkozásainak igényeit remekül képes teljesíteni: a hagyományos nyomtatási eszközöket összekapcsolva akár okos munkahelyi asszisztenst is képes létrehozni. A ConnectKey személyre szabott automatizált munkafolyamata, a mobil- és felhőalapú szolgáltatások, a feladatokra szabott alkalmazások és a többszintű biztonsági funkciók segítenek a termelékenység, a hatékonyság és az információbiztonság javításában.

 

A Quocirca-jelentés a Xerox erősségei közé a következőket sorolja:

  • Az újonnan elindított Xerox MPS Essentials Suite az üzleti partnereknek kínál kedvező áron átfogó szoftvercsomagot, mellyel visszatérő bevételi forrásokat érhetnek el és az MPS-üzletágat is erősíteni tudják.
  • A Xerox magas szintű biztonságtechnikai megoldásai proaktív védelmet nyújtanak a beérkező fenyegetésekkel szemben kis és nagy szervezeteknek egyaránt.
  • A KKV szektornak kínált, multi vendor eszközöket támogató Xerox Partner Print Services (XPPS), a Xerox átfogó, felhőalapú, menedzselt nyomtatási szolgáltatásai.
  • A Xerox személyre szabott alkalmazásfejlesztő (PAB) platformja megteremti a testreszabott szoftverfejlesztés alapjait, és lehetővé teszi a PAB fejlesztők számára, hogy ügyfeleiknek saját ConnectKey applikációkat és így akár új bevételi forrást jelentő alkalmazásokat készítsenek.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01