Nyomdai digitalizáció felsőfokon
A Xerox megőrizte vezető helyét a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) területén a Quocirca elemzői csoport legújabb, Európa-központú, de világpiaci trendeket is vizsgáló kutatása szerint. A piac igényei folyamatosan innovációra ösztönzik a Xeroxot, emellett a partnereknek rendszeres képzéseket is biztosít a cég.
A Xerox így immár négy éve listavezető a Quocirca piaci jelentései alapján egy olyan területen, mely a legnagyobb stratégiai értéket hordozza a nyomdaipar jövőjét tekintve. A Quocirca egy további, Print 2025 címen kiadott kutatása kitér arra is, hogy a szoftver és a szolgáltatási paletta bővítése nélkül a nyomdaipari digitalizáció és fejlesztés nehezen képzelhető el. Ez gyakran igencsak innovatív lehetőségek biztosítását feltételezi, melyben a menedzselt nyomtatási szolgáltatások már most is az élen járnak. „A Xerox rendelkezik az iparág egyik legfejlettebb és egyben legkifinomultabb szolgáltatási eszköztárával a nyomdaipari partnerek között” – mondta Louella Fernandes, a Quocirca társigazgatója. „A Xerox üzleti fejlesztési programja kifejezetten egyedülálló és meghatározó a piacon. Az értékesítési partnereknek széleskörű marketinget, sales tevékenységet, képzéseket és operatív támogatást is kínálnak.”
A Xerox menedzselt nyomtatási szolgáltatásai egyaránt megfelelnek a digitális átalakulással szembenéző nagyvállalatok, kis- és középvállalkozások (KKV) igényeinek. Munkafolyamatok automatizálásával és elemzésekkel is segíti ügyfeleit a Xerox fenntarthatósági céljaik elérésében, továbbá biztosítja a dokumentumkezelés folyamatainak, költségeinek jobb átláthatóságát és ellenőrzését, valamint a legújabb hitelesítési, titkosítási és vírusvédelmi technológiák révén növeli a biztonságot is.
„A KKV szektor egyre nagyobb érdeklődést mutat a menedzselt nyomtatási szolgáltatások iránt, így a siker kulcsát a partnereinkkel való minél szorosabb együttműködés jelenti. A Quocirca legfrissebb iparági jelentése és Print 2025 kutatása megerősíti elkötelezettségünket, hogy globális szinten növeljük tovább jelenlétünket" – mondta Jacques Edouard Gueden, a Xerox Nemzetközi kereskedelmi osztály alelnöke. „A Xerox egyedülálló megoldásai, mint például az MPS Essentials Suite és a Xerox Partner Print Services (XPPS) nemcsak segítik az üzleti partnereket, de versenyelőnyhöz is juttatják őket, melyre különösen nagy szükségük lesz az elkövetkező öt évben a piac dinamikus növekedése miatt."
Az előnyös piaci pozíciót az is biztosítja, hogy az új Xerox ConnectKey portfólió napjaink vállalkozásainak igényeit remekül képes teljesíteni: a hagyományos nyomtatási eszközöket összekapcsolva akár okos munkahelyi asszisztenst is képes létrehozni. A ConnectKey személyre szabott automatizált munkafolyamata, a mobil- és felhőalapú szolgáltatások, a feladatokra szabott alkalmazások és a többszintű biztonsági funkciók segítenek a termelékenység, a hatékonyság és az információbiztonság javításában.
A Quocirca-jelentés a Xerox erősségei közé a következőket sorolja:
- Az újonnan elindított Xerox MPS Essentials Suite az üzleti partnereknek kínál kedvező áron átfogó szoftvercsomagot, mellyel visszatérő bevételi forrásokat érhetnek el és az MPS-üzletágat is erősíteni tudják.
- A Xerox magas szintű biztonságtechnikai megoldásai proaktív védelmet nyújtanak a beérkező fenyegetésekkel szemben kis és nagy szervezeteknek egyaránt.
- A KKV szektornak kínált, multi vendor eszközöket támogató Xerox Partner Print Services (XPPS), a Xerox átfogó, felhőalapú, menedzselt nyomtatási szolgáltatásai.
- A Xerox személyre szabott alkalmazásfejlesztő (PAB) platformja megteremti a testreszabott szoftverfejlesztés alapjait, és lehetővé teszi a PAB fejlesztők számára, hogy ügyfeleiknek saját ConnectKey applikációkat és így akár új bevételi forrást jelentő alkalmazásokat készítsenek.
Kapcsolódó cikkek
- Quocirca: hét éve folyamatosan vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Hat lépés elég az online biztonsági kockázatok csökkentéséhez
- Hiányszakma: egyre kevesebb a nyomdász is
- Eljött a digitális nyomdatermékeknél is az irizáló színek és speciális díszítések világa
- A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése
- Amerikában 2020-ra a mobil munkavállalók lesznek többségben
- A Xerox és az EFI együttműködése a nyomtatás következő generációjának alapjait teremti meg
- A Xerox a technológiai vállalatok legjobbjai között 2018-ban is
- A Xerox a világ legetikusabb vállalatai között
- A Xerox nyomtatói már értik az emberi beszédet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.