Három díjat is besöpört a Bookline
Az év kereskedője verseny felhívja a figyelmet az eredeti és különleges kereskedelmi megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet szeretnének nyújtani vásárlóiknak. Idén több mint 30 pályázat érkezett, melyekből egy független szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat. A Bookline három kategóriában is kiérdemelte az első helyet.
A verseny 4+1 kategóriában zajlik (Az év kereskedője, Legjobb multichannel fejlesztés, Legjobb társadalmi felelősségvállalási program, Legjobb ügyfélélmény, és a Legjobb kereskedői promóció” kategóriákban), szakmai zsűri közreműködésével. Az általános elvárásokon túlmutató, eredeti és korszerű megoldásokat kidolgozó és alkalmazó kereskedők számára meghirdetett verseny egyfelől szakmai visszacsatolást biztosít a pályázóknak, másrészt a teljesítményük, eredményeik elismerésével ösztönözni kívánja további újítások bevezetését.
A Libri Bookline Zrt. három díjat is átvehetett az Év kereskedője díjátadón, mindhármat a 2017-ben útjára indított Bookline Busz kezdeményezéséért.
A legjobb multichannel fejlesztés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett webshopot is működtetnek. A pályázatok elbírálásában fontos szerepet kapott a stratégiai gondolkodás, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell. A kategória győztese a Libri-Bookline Zrt. lett a Bookline busszal. A Legjobb ügyfélélmény idén is az az egyik legnépszerűbb kategória volt, itt olyan kereskedők szálltak versenybe, akik az értékesítést élménnyé próbálják varázsolni ügyfeleik számára A Bookline busz ebben a kategóriában is elnyerte a zsűri tetszését és kategória győztese itt is a Libri-Bookline lett.
A jelentkezők közül az abszolút első díjat a legkiemelkedőbb megoldás kapja. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési és bővítési lehetőségek voltak fókuszban. A zsűri idén megosztott aranyérmet adott át, így az érmeket a Spar Magyarország, és a Libri-Bookline a Bookline Busz „könyvekkel az ország körül” elnevezésű programjáért kapta.
- A Bookline Busz kialakításakor két fontos szempont lebegett a szemünk előtt. – mondja el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline kommunikációs, és marketingigazgatója - Az első, hogy elhagyjuk a hagyományos üzletformákat, és egy valódi közösségi teret építsünk ki, ahol kávézó találkozik egy innovatív, semmihez sem hasonlító, inspiráló, vadonatúj könyvesbolttal. A másik pedig, hogy a Bookline Busz ne csak a helyét tudja változtatni, de könyves kínálatával is képes legyen alkalmazkodni környezetéhez. A hosszú távú tervek között az szerepel, hogy ott legyünk az ország legizgalmasabb fesztiváljain és rendezvényein.
Kapcsolódó cikkek
- Már egy perc olvasás is élmény
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Bookline: Ha nyár, akkor szórakozás
- Shopline néven online bevásárlóközpontot nyit a Bookline
- A közösségi vásárlás terén erősít a Bookline
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Bookline: 4,3 százalékkal nőtt a forgalom az I-III. negyedévben
- A bookline.hu az "Év Internetes Kereskedője" 2010-ben
- Új vállalat lépett a magyar könyves piacra
- A Bookline.hu megvásárolta a NetPiac.hu-t
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.